Het grote 'Gooi het eruit' topic!

He nog nieuws?

Ik wel, vrijdag terug naar de vw, de airco blijft nu aanstaan zonder dat het lampje van de airco brandt..... airco 24/7
Hoop dat het bij jou allemaal wat vlotter gaat dan bij mij, auto staat nog steeds bij de dealer, ondertussen zo ver dat dat zowel PON als VW Duitsland zich er mee bemoeien, da's het enige nieuws wat ik nu kan delen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en Pigeon
Ik ben waarschijnlijk van plan mijn Polo Bluemotion te verkopen. Nu ben ik benieuwd wat deze nog waard is. Specs:
Polo 1.2TDI Bluemotion Comfortline
Kleur: Reflex Silber
Bouwjaar 05-2011
KM-stand: 182.000
Climatronic, RNS310, Automatisch licht, regensensor, dimmende binnenspiegel, PDC voor+achter
16" Syenit velgen met Pirelli banden

Kunnen jullie een schatting maken, of moet ik hier een apart topic voor aan maken?
De Mega Occasion Center had het over minstens 5K. De VW dealer had het over 6-6.5K. Maar wat is redelijk?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!