Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Oké dat is duidelijk, thanks! Denk dat ik het toch maar op mijn modlijstje ga zetten Big Grin

Ik heb ook weleens een menu gezien in een volkswagen waar je verschillende dingen (dag-rijverlichting, coming home lights etc) aan en uit kan zetten.
Is dit een MFA+ menu? Zoja, deze is niet beschikbaar voor een polo 6r toch?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
aangezien de polo perte-total is na men ongeval, hebben we die moeten laten gaan..
verzekering betaalt wel uit, waarmee we een audi a6 4f 2.4 v6 benzine hebben gekocht.
we wilden voornamelijk meer luxe en power, dat is bij deze wel gelukt Stick Out Tongue
maar we gaan de polo wel missen :( foto post ik hier later wel bij
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow, Maik en IbifaHo
Bestaat er eigenlijk ook een originele grijze omlijsting voor je lichtschakelaar?
zcezowoybse.jpg


Ik heb het namelijk nog niet eerder voorbij zien komen. Behalve dan in het GTI interieur, daar is de schakelaar wel dezelfde kleur als die van je radio/navi omlijsting.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!