Het grote 'Gooi het eruit' topic!

d31fa3a2c284857d7ce0398ca9d39c80.jpg


28e4a53850eeaeba87ad478290f2541f.jpg


Voila, polo is effectief weg en de rocco in de plaats.
 
Maar dat zijn geen VW blokken.. Ik wil graag me 1.2tsi naar 140pk schroeven, maar op de een of andere manier vertrouw ik het niet. Kennis van me, welke monteur WAS bij VW, raadde het af. Dit, omdat de kans groot was dat de onderdelen nog harder zouden slijten.. Kostenplaatje voor het vervangen van de onderdelen : toch gauw 6-700 euro. Ik weet even niet meer welke onderdelen dat waren, maar volgens mij had het met de ketting te maken
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
een audi a4 1.8 uit '98 gekocht als 2e wagen,
en dinsdag een accident gehad met de polo, gans de neus geplooid :( gelukkig wel in men recht, en dus ideaal moment om een r-line voorbumper te steken Big Grin
ook eens op de rollenbank gestaan een poosje geleden, de polo, standaard 70pk(1.2), heeft er nu 84.6pk dankzij chip, filter en open lijn Stick Out Tongue
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Zou ettelijke maanden geleden naar België gaan alwaar een vriend mij zou helpen met stoelverwarming inbouwen en nog wat dingen. Nu ging er wat mis binnen zijn familie en daarna een verhuizing. Dat is nu klaar dus ik dacht, misschien kan het deze maand nog. Niet dus, kan pas ergens in februari. :confused:
Dat wordt dus rondrijden met koude billen. :(

Lieve Kerstman, mag ik van u twee rechter handen, wat technisch inzicht en wat gereedschap?
Vriend(in) met deze eigenschappen mag ook. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!