Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Heeft iemand iets aan een Oneplus X invite? Ik heb er eentje die nog 19 uur geldig is..
Ik heb er ook eentje maar niet 'share able' enkel via mijn emailadres dus geen idee of zoiets door te geven valt. Nog 3dagen geldig.


Misschien gek, maar als je hem koopt en dan op marktplaats zet.. Pak je dan niet wat winst? Of zijn ze makkelijk te verkrijgen?
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Heb al paar keer het programma "De gevaarlijkste wegen van Nederland" bekeken, maar wat een vreselijk programma is dat.
Ze dikken het erg aan en het is zo in scene gezet dat het ongeloofwaardig is.
Sensatie televisie [emoji1] maar er rijden genoeg van die mafkezen op de weg. Alleen daarvoor zou ik alleen al een dashcam willen aanschaffen.
 
Heb al paar keer het programma "De gevaarlijkste wegen van Nederland" bekeken, maar wat een vreselijk programma is dat.
Ze dikken het erg aan en het is zo in scene gezet dat het ongeloofwaardig is.

Niet helemaal waar.. de N36 was vorige week er ook op,
Rijdt hem ook dagelijks, en dat is echt een pauper weg.
 
Wat een verschrikkelijke veroordelende reacties bij dat artikel, BAH.

Ik ging vroeger met een hagelspiksplinternieuwe S-Klasse naar de Sociale Dienst. En dan ook nog met een Duits kenteken.
Tja, dat ik die wagen even (expres :rolleyes:) van mijn werk had meegenomen dat hoeft niemand te weten natuurlijk. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
M'n auto twee maand geleden gekocht.
Wou perse een 1.6 tdi, want een slowmotion dat leek me niks.

Heb er 3 maanden garantie op gekregen,
hij had toen 169.000 gelopen heb hem dus twee maandjes dik 10.000 met plezier mee gereden.
Maar hij bokte altijd een beetje met starten, en had op gevenmoment een beetje een schavend geluid als ik op trok.
Ik had een beetje rond gebeld, wist bijna zeker dat het me twee massa vliegwiel was.

Dus ik in mijn auto gesprongen en naar de garage toe geweest waar ik hem heb gekocht.
Daar heb ik hem afgelopen maandag gedropt en wou er een vast vliegwiel in,
dus zo gezegt zo gedaan.
Bijna alles viel onder garantie behalve mijn koppelings plaat, die niet,
die heb is uiteindelijk zelf moeten betalen.

Nu haal ik hem gister op, stukje mee wezen rijden.
Een wereld van verschil.
Hij koppelt veel makkelijker nu, en je kan hem veel makkelijker op de koppeling weg rijden.
Hij bokt wel iets meer als je het gas los laat, maar dat zijn waarschijnlijk de nadelen van een vast vliegwiel.

Ik dus gister met mijn goeie gedrag vol verwachting mijn bommetje lekker warm gereden,
stukje iets langer doorgetrokken ging weer lekker.
Nu wil ik weer terug rijden om te zeggen dat die weer helemaal tiptop is, hoor ik me toch een knal toen ik weg wou rijden bij het stoplicht.
En dat ding trilde!
Een tractor was er niets bij.

Gelukkig was ik toch op weg naar de garage.
Nou weer laten staan, bleek het mijn motor steun te zijn geweest die was afgeknapt.
Ik vond het heel apart, want volgens mij zijn ze gemaakt om de kracht van je moter op te vangen en niet om af te knappen op je bout waar die mee vast zit.

Die is gelukkig vandaag onder garantie vervangen, net een stuk wezen rijden en ik ben nu weer een blije man!! Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi caya 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!