Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Toch nog even bericht van een -inactieve- member :mrgreen:

Enige tijd geleden de Polo verkocht wegens omstandigheden maar begin deze week een Golf GTI '10 full options aangeschaft.
Kwam weer op deze site i.v.m. het installeren van de Vagcom 12.12 waarbij Striker mij destijds goed geholpen had.
Mocht zo nu en dan in de Polo rijden van een vriend, blijven toch fijne auto's zeg!

Nu van 1:20 naar 1:10 :(
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
even een aardigheidje he, of zoals @starsky zou zeggen ' 'n oardigheittie'.
Mijn vriendin houdt van fietsen. En het is bijna Valentijnsdag. Dus het is mij ten strengste verboden cadeautjes zoals chocola, rozen, etentjes en andere romatische meuk ten tonele te brengen. Ze is sowieso een beetje bijzonder...

Dus, de oplossing!

$_57.JPG


Nu nog eentje voor mezelf. Eat, sleep, mod, repeat.
 
Oh jeej, het polootje wilt weer een service beurt.. Komt altijd precies op het goede moment, niet dus! :(
45.000km op de teller, iemand enig idee hoeveel dit ongeveer zal kosten?
Ik heb pas de eerste longlife beurt laten uitvoeren (25.000km). Ik was rond de 350 euro kwijt bij de officiële dealer (geen bijzonderheden tijdens de service beurt).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
@R-Vera dat zijn geen goedkope grappen.. =(
Vind je? Ik vind 't wel meevallen. Is omgerekend rond de 1,5 cent per kilometer uitgaande van de 25k die je er weer mee kunt :) Daar komt ook je VW garant weer gratis bij tot de volgende beurt.. ik vind 't niet gek :)

Edit: er is natuurlijk een verschil tussen veel geld en duur. 'T is (vooral op een verkeerd moment) wel veel geld, maar niet duur Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Liever iets anders dan 20mannetjes die als een bezettene op ter eerst bij een balletje willen zijn om die dzn weer weg te trappen. Big Grin

Als ik die foto van mijn 9n3 zie, damn wat mis ik die kar! Dat mijn 6r weg is heb ik nog geen seconde spijt van maar die 9n3... Zoveel leuke tijden mee gehad, veel tevredener van geweest dan van de 6r, al was het maar een 1.4tdi.
 
Btw, iemand tips voor wat zeker te zien regio Eindhoven? Zit sinds gisteren tot morgenavond met de vriendin op hotel in Eindhoven. Maar is een stad die totaal ongekend is voor ons.

Mijn vriendin zei dat ze een Vw shop gevonden had in de buurt, maar dat lijkt mij via het www eerder een grote dealer. (Van den udenhout).
Van den Udenhout is inderdaad een flinke dealer ja.

Er is zoveel te doen in Eindhoven. Ligt er helemaal aan waar je naar op zoek bent.
Ben naar het DAF museum geweest wat ik zeer interessant vond.
Ben ook naar ClassicParc geweest, een automuseum in Boxtel en dat was ook wel leuk.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!