Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Was ik vanmiddag even mijn ramen aan het wassen omdat ik geen tijd had voor de hele auto heb ik in een keer de spiegel in de hand toen ik deze ook even schoon wilde maken. Ik denk dat als ik dit niet had opgemerkt dat hij morgen onderweg er wel afgevallen was. Morgen vroeg dus eerst maar even langs de garage neem aan dat er speciale lijm tussen moet en geen normale bison kit ofwel ? Denk dat bison kit de warmte niet overbrengt van het verwarmingselement. Maja toch weer geluk bij een ongeluk.
 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
Was ik vanmiddag even mijn ramen aan het wassen omdat ik geen tijd had voor de hele auto heb ik in een keer de spiegel in de hand toen ik deze ook even schoon wilde maken. Ik denk dat als ik dit niet had opgemerkt dat hij morgen onderweg er wel afgevallen was. Morgen vroeg dus eerst maar even langs de garage neem aan dat er speciale lijm tussen moet en geen normale bison kit ofwel ? Denk dat bison kit de warmte niet overbrengt van het verwarmingselement. Maja toch weer geluk bij een ongeluk.

Dit had ik vorige maand ook zo ineens
Goed ontvetten en vast kitten niet teveel kit gebruiken
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
De laatste dagen ziek geweest, en nergens zin aan. Touran had bijna een week stilgestaan, heeft hem helaas geen goed gedaan... Pakte hem gisteren weer, reed de oprit af en hoor een knal. Voorzichtig rijden, en er lijkt eerst niets aan de hand. Rustig een parkeerterrein op draaien, toen hoorde ik het al: veer gebroken, en goed ook.
Baal nogal, want heb geen zin aan kosten bij deze auto, zat al tijdje te twijfelen om hem in te ruilen op een touareg.
Nu de omgekeerde twijfel; misschien toch maar houden, dikke bilstein set er onder, en nog paar jaar doorknallen.... Twijfels!
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    964.3 KB · Weergaven: 45
Wow, geluk gehad. Had maandagavond vergeten een leeslampje uit te doen en natuurlijk heeft niemand mij even gewaarschuwd dat er nog iets brandde. Vanmiddag gestart en meteen lopen. Daarna zag ik dat dat lampje nog aan stond. Blij dat er een goede accu inzit.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!