Het grote 'Gooi het eruit' topic!

krijg nou tieten!
koop ik hier op het board een set zijschorten van r-line. van persoon 1
krijg ik een achterbumper toe met als afzender persoon 2.
ik zoek en vind een nr van persoon 2, die blijkbaar zijschorten heeft toegekregen van persoon 1, terwijl hij er een bumper van kocht, met als afzender mijn adres :s
nu nog een geluk dat deze persoon vriendelijk was, en de zijschorten naar mij opgestuurd heeft, en ik de bumper naar hem.
maar zo zie je maar dat er vreemde mensen op de wereld zitten..

even 2 producten naar verschillende kopers sturen, en op elk pakket elkaars adres zetten :s
van de verkoper is er natuurlijk geen spoor..

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
krijg nou tieten!
koop ik hier op het board een set zijschorten van r-line. van persoon 1
krijg ik een achterbumper toe met als afzender persoon 2.
ik zoek en vind een nr van persoon 2, die blijkbaar zijschorten heeft toegekregen van persoon 1, terwijl hij er een bumper van kocht, met als afzender mijn adres :s
nu nog een geluk dat deze persoon vriendelijk was, en de zijschorten naar mij opgestuurd heeft, en ik de bumper naar hem.
maar zo zie je maar dat er vreemde mensen op de wereld zitten..

even 2 producten naar verschillende kopers sturen, en op elk pakket elkaars adres zetten :s
van de verkoper is er natuurlijk geen spoor..

mvg
Misschien even zitten slapen en adresstickers op de verkeerde pakketten geplakt?
 
wel vreemd dat hij niets meer laat horen dan?
er was zelfs nog een probleem geweest met mijn adres(postcode) dus hij is effectief wel met het adres bezig geweest.

nuja, eind goed al goed, ik heb men zijlijsten en kunnen ze eindelijk naar de lakkerij Big Grin
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Vandaag wat inkopen gedaan bij Halfords. Best wel leuke prijzen! 50% korting, 70% korting en op fietsen en dakkoffers 40% korting.
Hoppa!
  • Ruitenwisser voor + achter Ibiza
  • Ruitenwissers voor voor paps z'n Scenic
  • Plastidip (voor 22 euro ghehe. 70% korting)
  • RainX voor in me reservoir
  • Diepe doppenset
  • Doppenset met beschermlaagje op om velgen niet te beschadigingen
En nog wat kleinere prullaria voor mijn nichtje en neefje. (fietsslot, handvaten, fietsmandje, kleine trolley etc).

8wjmaa.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  • Leuk
Waarderingen: HJV, Marco71 en capszz
Vanmorgen om 8 uur van de zijkant geschept met de polo. De bestuurder van de caddy had mij niet gezien.
Hij wilde dezelfde weg opdraaien waar ik op dat moment reed.
Gelukkig is het niet mijn schuld.
Zo zuinig als ik om ga met de auto kan een ander dat binnen een paar seconde vernielen.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    740.8 KB · Weergaven: 62
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Wiel is gelukkig niet geraakt. Maar dat heb ik bij de plaatselijke garage wel even laten controleren. Moest namelijk nog 100km naar huis rijden. deur is helemaal ontzet en staat open.
Maar het belangrijkste dat ik zelf niets heb, behalve hoofdpijn.
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!