Het grote 'Gooi het eruit' topic!

"Waarom je je Zwitserse collegas geen Nederlandse zinnetjes moet gaan leren" - deel 1

vanmorgen zat dit in de mailbox

VegXEtI.png
 
Kreeg de melding dat iichel me getagt heeft in dit topic. Kwam er een beetje laat achter, sorry, ik kan maar moeilijk wennen aan de nieuwe opzet van het forum. Moet er nog even inkomen zeg maar. Garage overzetten naar het vernieuwde forum bijvoorbeeld, geen idee hoe dat moet, ondanks de uitleg en voorbeelden. Ik ben niet zo'n ster met de computer, ben al blij dat ik hem elke morgen aan de praat krijg en dat ik kan typen. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Maar goed, reden dat ik getagt ben is dus het uitlaatsierstuk op mijn polo BM. Voor Wicko071, deze heb ik laten monteren/lassen bij PM performance in Swifterbant. Wat het heeft gekost weet ik niet meer want het is al weer een jaar of drie geleden maar ik meende iets van 180 euro of zo. Wat ik nog wel weet is dat ik bij aankomst door een ontzettend lekker ding werd binnen gelaten. Jeetje, ik zie haar nog voor me met benen die reikten tot de hemel onder een kort rokje..............:rolleyes: Vind je het gek dat ik de prijs vergeten ben.
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha graafje.. Ja benen zijn mooi alleen als ze bij mekaar komen is het k*t Stick Out Tongue

Ik heb bij MN parts gevraagd en het gaat me €80 kosten in noordwijkerhout..
Ik had je gisteren ook nog een pm gestuurd maar volgensmij is er iets mis gegaan..
Anyway bedankt voor het reageren..

hahaha, die benen staan in mijn geheugen gebrand. :mrgreen:
Ik heb geen pm van je binnen gekregen maar 80 euro is een hele nette prijs, ga je dan voor een enkel pijpje of een dubbele?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!