Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ja, akkoord, 900 euro is wel een flinke bak geld, moet ik wel een paar maanden voor werken. Maar voor een setje origienele onbeschadigde Detroits is het niet duur. Nieuw kosten ze zo het dubbele, zeker met een paar sjieke banden. In Duitsland kan het wel wat goedkoper (1300-1400 zat ik op met mijn Mallorys). 18 inch 5x112 zie je wat meer want die zitten onder de Golf GTI maar de 17" Polo velgen zijn wat minder aangeboden (kijk wel eens op Ebay duitsland, daar moet je net wat geluk hebben).

Is 't trouwens van A&F Onderdelen uit Utrecht?
 
Ach, nee, echt slecht niet. Hele vriendelijke jongeman, daar heb ik een Polo GTI teller gekocht.
Display was alleen kapot, heb er voor een paar tientjes een nieuwe op gesoldeerd. Of dat opzettelijk was of dat ik er zelf onvoorzichtig mee ben geweest weet ik niet.

Prijs was prima en hij maakte netjes tijd voor een afspraak :)
Dus ik zou het niet meteen afraden. Maar ik verbaas me erover dat hij al aan z'n 4e marktplaats account zit in een paar weken (telkens een maand actief).
 
Ik wil een eind sierstuk aan de uitlaat van me auto..mijn huidige achterbumper vervangen voor een gti bumper zie ik niet zitten.. Nu heb ik de optie om een gaatje te maken voor de eindstuk..
Kan iemand me tips hierover geven om het netjes af te werken? Of heeft iemand dit al eerder gedaan?
Alvast bedankt..
Stuur MN-parts anders ff een mail, volgens mij heeft hij eerder ook al zelf sparingen gemaakt in BM bumpers.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!