Het grote 'Gooi het eruit' topic!

@ Marco, ik ben helaas niet zo goed in afdingen. Heb voor en achter gedaan voor 50 Euro. Stick Out Tongue

Hier het resultaat.

24czmg8.jpg
 
Ik heb wel wat Polo BM's gezien met de standaardbumper en een uitlaatsierstuk. Ze hebben er wel in moeten snijden om de uitlaat te laten passen.
Dat ga ik overwegen om te doen als ik een sierstuk laat plaatsen.. Ik vind het wel stoer staan, maar dan daarvoor een gti bumper te gaan plaatsen, zie ik niet zitten.. Want zou het dan nog in de kleur van mijn auto laten spuiten etc etc..

Is de jouwe een gti bumper?
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
Dat ga ik overwegen om te doen als ik een sierstuk laat plaatsen.. Ik vind het wel stoer staan, maar dan daarvoor een gti bumper te gaan plaatsen, zie ik niet zitten.. Want zou het dan nog in de kleur van mijn auto laten spuiten etc etc..

Is de jouwe een gti bumper?

Ja, ik heb een GTI achterbumper en een R-line voorbumper. De mooiste bumpers van de Polo's heb ik bij elkaar gehaald en een speciale versie van gemaakt haha.

Het ziet er goed uit Big Grin is de voorkant nu ook zwart?
Mooie GTI bumper Stick Out Tongue

Ja, de voorkant is ook zwart. Had alleen geen foto van genomen. Als ik buiten kom vandaag trek ik wel een foto. Big Grin

Thanks, jij ook Stick Out Tongue
 
Ja, ik heb een GTI achterbumper en een R-line voorbumper. De mooiste bumpers van de Polo's heb ik bij elkaar gehaald en een speciale versie van gemaakt haha.



Ja, de voorkant is ook zwart. Had alleen geen foto van genomen. Als ik buiten kom vandaag trek ik wel een foto. Big Grin

Thanks, jij ook Stick Out Tongue
Mag ik vragen wat zo een achter bumper kost in gti versie?
Zo dus jouw BM is ook niet "origineel" meer haha
 
Mag ik vragen wat zo een achter bumper kost in gti versie?
Zo dus jouw BM is ook niet "origineel" meer haha
Mijn BM is alles behalve origineel. Heb bijna alles wat veranderd kan worden veranderd. Stuur, interieur, koplampen, voor & achter bumper en nog veel kleine dingen.

Ik had de achterbumper voor 160 Euro gekocht, daarna heb ik m over laten spuiten, koste ook iets van 150 Euro.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!