Het grote 'Gooi het eruit' topic!

niks mis met import auto's, als je de kennis niet hebt om te verifiëren wat je koopt moet je er niet aan beginnen
Niks mis met import auto's, naast het feit dat een groot deel teruggedraaide kmstanden heeft en/of een flink schadeverleden. Allemaal moeilijk terug te vinden. En die "kennis" waar jij het over hebt, die hebben heel veel mensen niet.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Niks mis met import auto's, naast het feit dat een groot deel teruggedraaide kmstanden heeft en/of een flink schadeverleden. Allemaal moeilijk terug te vinden. En die "kennis" waar jij het over hebt, die hebben heel veel mensen niet.
Die dingen worden 9 van de 10 keer teruggedraaid in Nederland zelf, na aankoop. Als je zelf importeert loop je al meteen flink minder risico.
 
Volkswagen  X  X 
Niks mis met import auto's, naast het feit dat een groot deel teruggedraaide kmstanden heeft en/of een flink schadeverleden. Allemaal moeilijk terug te vinden. En die "kennis" waar jij het over hebt, die hebben heel veel mensen niet.

Je zoekt het dan ook zelf op, als jij per se de goedkoopste occasion die op internet staat wilt hebben, dan zou je eventueel kunnen verwachten dat er mee gesjoemeld is, ongeacht nap of geen nap. Ik controleer de KM stand van elke auto die ik koop voordat ik er heen ga en verifieer het weer ter plekke. Als jij niet weet hoe dat moet dan moet je die auto's ook niet opzoeken, maar kan je beter bij een (merk)dealer terecht.

ps merkdealers hebben overigens zelf ook zat import auto's te koop staan
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
Zijn hier meer mensen die hun auto een bijnaam geven?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Volkswagen GTI paraplu in de aanbieding


Opvouwbox
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
De Benz is naar de schadehersteller, deze kekke bak als leenauto gekregen.

Valt me niet tegen! Android auto werkt ook lekker soepel en de automaat is prima..

Alleen geen parkeersensoren is wel ff wennen als je rondom sensoren en camera gewend bent haha.

Snapchat-1012308744.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!