Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Hier ook!! Lekker 22 graden op de kamer heerlijk Big Grin
Best aankoop dit jaar haha

Ik zit ook een wandmodel airco te overwegen soms. Alleen de kosten laten mij twijfelen. Vaak rond de 1200 euro incl montage. En bij een huurwoning, niet wetende hoelang ik er nog woon (nog zeker wel 2 jaar). En telkens als de hittegolf voorbij is denk ik van 'ach, het is toch maar 2-3 weken in het jaar nodig'. Maar op dagen als deze verlang ik er echt naar.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ik zit ook een wandmodel airco te overwegen soms. Alleen de kosten laten mij twijfelen. Vaak rond de 1200 euro incl montage. En bij een huurwoning, niet wetende hoelang ik er nog woon (nog zeker wel 2 jaar). En telkens als de hittegolf voorbij is denk ik van 'ach, het is toch maar 2-3 weken in het jaar nodig'. Maar op dagen als deze verlang ik er echt naar.
Je hoeft hem toch niet te laten hangen? Demonteren, gat dichtmaken en wegwezen :mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: Kelvin B.
Ik heb een nieuwe baan gekregen bij mij in het dorp, dus ik ben bang dat mijn trouwe dieseltje weg zal moeten. Eens kijken of ik voor hetzelfde geld nog een fraaie benzine variant op de kop kan tikken.. Toch wel weer leuk, geforceerd een andere auto kopen :mrgreen:
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Ik heb een nieuwe baan gekregen bij mij in het dorp, dus ik ben bang dat mijn trouwe dieseltje weg zal moeten. Eens kijken of ik voor hetzelfde geld nog een fraaie benzine variant op de kop kan tikken.. Toch wel weer leuk, geforceerd een andere auto kopen :mrgreen:
Zolang het bij een Polo blijft is het leuk ja:smilingimp:

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik zit ook een wandmodel airco te overwegen soms. Alleen de kosten laten mij twijfelen. Vaak rond de 1200 euro incl montage. En bij een huurwoning, niet wetende hoelang ik er nog woon (nog zeker wel 2 jaar). En telkens als de hittegolf voorbij is denk ik van 'ach, het is toch maar 2-3 weken in het jaar nodig'. Maar op dagen als deze verlang ik er echt naar.
Je kan hem gewoon meenemen als je gaat verhuizen. Maar echt, als je het geld hebt, gewoon doen. Als je thuiskomt en je wandelt een heerlijk koel huis binnen, dat is beter dan seks. Nu zou dat wat kunnen zeggen over de seks die ik heb maar laten we het daar maar niet over hebben. :rolleyes:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ja, ik vrees dat het onafwendbaar is. Dat is evident wanneer je weet hoe exponentiele groei werkt. En het trieste is dat het puur te wijten is aan het gedrag van (sommige) mensen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Haha
Waarderingen: BlackDiesel
18 okt 2020
(mocht het doorgaan)

 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Het is alleen jammer dat de “‘Jongeren” elke keer weer de schuld krijgen, dit terwijl ik juist de ouderen de fout in zie gaan.
De feiten zijn dat vooral mensen in de categorie 20 -40 de bron vormen van nieuwe besmettingen. En dat je daar ook vooral (maar uiteraard niet alleen, dus je kunt best eens hetzelfde zien bij ouderen) ziet dat men met velen samenkomt zonder zich aan de regels te houden.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Haha
Waarderingen: BlackDiesel
  • Haha
Waarderingen: BlackDiesel
Uiteraard is het niet zo dat het alleen om jongeren gaat en ook niet om alle jongeren. Maar het zijn wel personen in deze categorie die zich nergens wat van aan trekken en zo brandhaarden veroorzaken. Dat is gewoon heel simpel vast te stellen (en ook gedaan). Uiteraard wil dat niet zeggen dat er geen ouderen zijn die zich niet weten te gedragen. Maar ik denk dat het gewoon hoe dan ook een mission impossible is geworden nu. Heel jammer, want op het moment dat het punt van beheersbaarheid in zicht was, heeft men versoepeld. Met alle niet meer terug te draaien gevolgen van dien.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Haha
Waarderingen: BlackDiesel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!