Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Denk dat het meevalt, zit een aardig randje velgbescherming op de band
Voor stoeprand schade misschien, maar op de kop leggen kan je gewoon beter niet doen. Als het midden van de velg 'hoger' ligt dan de banden, ben je de sjaak.
20200608_222600.jpg
Bovenstaande zou zomaar van het op de kop leggen kunnen komen:confused:
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
dank jullie wel voor de steunende berichten!
Ik ben benieuwd of nog wat terug krijg van me geheugen.
Ik man me alleen herinneren dat ik kwam aanrijden op die weg tot een bepaalde plek en dat ik weer wakker werd in de ambulance.
Volgens politie hebben getuigen verklaard dat ik rechtdoor reed zonder 1 moment uit te wijken of te remmen, ik vermoed dus zelf dat ik buiten bewust zijn ben geraakt.
Maar goed ik ben er na genoeg zonder kleer scheuren vanaf gekomen:)

Jeetje wat een mazzel! Gelukkig ben jij er nog en dat zonder echt ernstig letsel.

Zelf vanuit de brandweer verschillende ongelukken gezien de afgelopen jaren en gelukkig kunnen we stellen dat auto's van tegenwoordig enorm veel kunnen hebben t.o.v jaren 90. Meegemaakt dat bestuurder met 100 op een boom klapte omdat hij in slaap viel, maar juist daardoor kon hij gewoon zelfstandig uitstappen zonder kleerscheuren..

Wss nog een lange weg te gaan om volledig te herstellen en het geregel eromheen. Wat soms kan helpen is contact te zoeken met de plaatselijke brandweer, politie of ambulance om een beeld te vormen hoe en wat (weet wel dat niet elke hulpverlener er zo voor open staat). Nu is je hoofd letterlijk ergens anders bij (en dat is je herstel)

Succes!
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
  • Leuk
Waarderingen: Thijspolo6r
Gister een flinke klodder meeuwen stront op m'n motorkap. Dit z.s.m. eraf gepoetst aangezien de zon er ook vol op stond. Ondanks dat ik het met veel water en schone doeken eraf heb gehaald, zitten er toch krassen op m'n motorkap (zand in de poep denk ik).
Kutbeesten zijn het ook. Zaterdagochtend maar even met de polijstmachine de hele motorkap aanpakken... :rolleyes:
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Ruud9N en Jay511
Gister een flinke klodder meeuwen stront op m'n motorkap. Dit z.s.m. eraf gepoetst aangezien de zon er ook vol op stond. Ondanks dat ik het met veel water en schone doeken eraf heb gehaald, zitten er toch krassen op m'n motorkap (zand in de poep denk ik).
Kutbeesten zijn het ook. Zaterdagochtend maar even met de polijstmachine de hele motorkap aanpakken... :rolleyes:
Ben altijd een beetje huiverig dit zelf te proberen. Mijnes breng ik denk ik volgende week ff weg om de motorkap te polijsten.... misschien gelijk de hele auto Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Gister een flinke klodder meeuwen stront op m'n motorkap. Dit z.s.m. eraf gepoetst aangezien de zon er ook vol op stond. Ondanks dat ik het met veel water en schone doeken eraf heb gehaald, zitten er toch krassen op m'n motorkap (zand in de poep denk ik).
Kutbeesten zijn het ook. Zaterdagochtend maar even met de polijstmachine de hele motorkap aanpakken... :rolleyes:
Misschien een ideetje om daarna een keramische coating aan te brengen? Is sterker dan wax en blijft meer dan een jaar zitten. Over deze coating lees ik veel goede dingen! Deze wil ik ook gebruiken nadat ik mijn polo eens goed met de polijstmachine onder handen heb genomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Misschien een ideetje om daarna een keramische coating aan te brengen? Is sterker dan wax en blijft meer dan een jaar zitten. Over deze coating lees ik veel goede dingen! Deze wil ik ook gebruiken nadat ik mijn polo eens goed met de polijstmachine onder handen heb genomen.

Dat adviseer ik om te combineren met een polijstbeurt. Krassen in de lak onder de coating vallen enorm op.


----

Anyways, net weer een rondje gereden en het gestotter is weer terug tussen de 2500 en 6000 toeren. Toch echt maar een nieuwe diverter valve zoeken. Door de open luchtfilter hoor ik de auto namelijk tussen het optrekken door afblazen. Wellicht is 1.2 bar toch echt te veel voor de stock DV...
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!