Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Mijn blauwe polo 9N wordt de 2e auto van dienst. Momenteel aan het kijken naar een 9N3 GTI uit 2008.
Iets meer op de teller dan dat ik normaliter comfortabel zou vinden (175000), maar ben erg benieuwd.

Gaat een leuk project worden om die weer zo goed als nieuw en mooi te krijgen.
Voor lange afstanden is de 9N dan weer leuk. Om flink te gassen de 9N3.

Eerst maar eens gaan kijken volgende week.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Haters heb je helaas overal. :(

Vandaag iets raars meegemaakt. Ik kom thuis, parkeer de auto, stap uit en zie 1 wielbout liggen. Ik check mijn wielen en ja hoor, links voor is er eentje uit. Mijn buurvrouw had deze bout al eerder zien liggen en zegt dat dat vóór afgelopen dinsdag was. Vreemd want dinsdag heb ik de remschijven vervangen en ik heb ALLE bouten met de momentsleutel aangedraaid. (120NM) En ik weet zeker dat ik er 5 had aan beide kanten. De andere zitten gewoon nog goed vast.
Mijn gedachte gaat dan uit naar iemand die hem eruit heeft gedraaid maar waarom zou iemand dat doen? Op de camera is niets te zien. Vreemd.

Vanwege ziekte heb ik er slechts 30KM. mee gereden sinds de remschijven vervangen zijn.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik heb in mijn werkzame leven onderzoek naar vliegongevallen gedaan vanuit mijn vakgebied, dwz waarbij ik me richtte op de human factor (betrokken bij meer dan 70% van de ongevallen). Vaak kom je dit probleem dan idd tegen; de operator of degene verantwoordelijk voor het onderhoud, is 100% zeker iets gedaan te hebben, terwijl aan de hand van het onderzoek onomstotelijk komt vast te staan dat dit niet zo is. Vaak betreft het dan werkzaamheden die routinematig van aard zijn. Daarom is het zo belangrijk om te werken aan de hand van een checklist, hoe overdreven dat ook lijkt.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Bout vergeten is het niet aangezien het werk 25km. verderop is gebeurt. Als ik de bout vergeten was dan had hij daar moeten liggen.

Ach ja, het zal altijd wel een raadsel blijven.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik heb wat leuks (voor mezelf) om in het gooi het eruit topic te plaatsen:
Na 7.5 jaar mijn Polo 6R gereden te hebben heb ik afgelopen zaterdag een nieuwe auto besteld: een Golf Variant Highline Business R. Na flink wat wikken en wegen over de opties, en bepaalde eisen die ik had (ACC, Carplay, Panoramadak), kwam de business R er het beste uit kwa prijs en opties. En het voordeel van de business R is dat hij ook in Lapiz Blue te bestellen is.

Nu alleen nog wachten tot januari :)

En natuurlijk op zoek naar het juiste forum voor Golf's, volgens mij bestaat MyGolf.nl niet...?
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!