Het grote 'Gooi het eruit' topic!


En de winnaar is ..... tromgeroffel
 
Afgelopen zondag "sunday funday" : - )

Het was weer tijd voor mijn routrit "Pablo Drive", met een groep van ca. 30, Golf/ Polo GTI, R en MB AMG een fantastische route rijden naar de Nürburgring.
Samen met oa een paar forum leden giga genoten @Turbodruk @Michel6C

69716734_470365023812433_4325371917687861978_n.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Heeft iemand een adresje voor een garage of persoon die velgen reparaties doet? heb sinds een tijdje dat als ik wat harder rij rechtdoor of na rechts of links stuur de auto begint te trillen tenminste de banden voel je. Me verteld dat de velgen waarschijnlijk zijn dus zoek een adres voor liefst niet al te duur want moet denk beiden velgen voor doen haha.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Heeft iemand een adresje voor een garage of persoon die velgen reparaties doet? heb sinds een tijdje dat als ik wat harder rij rechtdoor of na rechts of links stuur de auto begint te trillen tenminste de banden voel je. Me verteld dat de velgen waarschijnlijk zijn dus zoek een adres voor liefst niet al te duur want moet denk beiden velgen voor doen haha.

 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Helaas ga ik jullie na een half jaartje (en na niet echt actief geweest te zijn) weer verlaten.
Ik heb een aardige domper gehad toen ik erachter kwam hoeveel duurder mn geliefde polo rijdt dan een stadsbakkie zoals een up! of een mii.
Derhalve ben ik op zoek gegaan en heb intussen een hele zuinige en best hele sportieve mii op de kop getikt, zonder het schreeuwend hoge verbruik wat mn polo had.

Ik heb veel gelezen en het forum als een warm bad mogen ervaren dus wil daarom dan ook ff de tijd nemen jullie te bedanken en veel succes methet forum en de leuke polo's te wensen!

Thnx you all
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 BlackEdition 
Helaas ga ik jullie na een half jaartje (en na niet echt actief geweest te zijn) weer verlaten.
Ik heb een aardige domper gehad toen ik erachter kwam hoeveel duurder mn geliefde polo rijdt dan een stadsbakkie zoals een up! of een mii.
Derhalve ben ik op zoek gegaan en heb intussen een hele zuinige en best hele sportieve mii op de kop getikt, zonder het schreeuwend hoge verbruik wat mn polo had.

Ik heb veel gelezen en het forum als een warm bad mogen ervaren dus wil daarom dan ook ff de tijd nemen jullie te bedanken en veel succes methet forum en de leuke polo's te wensen!

Thnx you all

uiteraard is de Mii ook welkom op het forum.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!