Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Oei dat is echt balen zeg wel hele dikke opnames gemaakt zeg wauw, ook in dit deel weer schitterende opnames.
Helaas kost dit een flinke bak met geld, maar dat is het zeker waard met deze zeer mooie reis van jullie.

Om de pijn te verzachten heb ik ook maar zo moeten denken. De reis is al duur zat dus een andere 1500 erbij merk je niet gauw.

Als ik dit maar vaak genoeg zeg dan geloof ik er ooj in
 
Deze week APK en grote beurt laten doen, kan er weer een tijdje tegenaan. Rijdt echt een stuk lekkerder weer zo met verse olie. Of het komt door zo'n brandstoftoevoeging, weet niet wat dat allemaal doet. Ik merk wel minder geluid van de motor en minder verbruik op de snelweg. Daarnaast een 2 tal nieuwe achterbanden van hifly. Volgens mij geen heel bekend merk maar klinkt vooralsnog beter (minder geluid) dan de Dunlop die ik ervoor op had.
 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Pablo weer ontdaan van zijn wrapjee. Nu weer clean : - )
( maaaarr een nieuwe wrap staat al op de planning )

75200967_166962507747761_8361574151053673096_n.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!