Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Thanks! Vandaag telefonisch contact gehad met de verkoper en bleek een schadeauto te zijn. Daarbij was de inruilwaarde voor mijn auto aan de lage kant en was niet bereid hoger te gaan.

Dus vooralsnog zal mijn blauwe racemonster voor de deur blijven staan...

Schade auto is inderdaad direct een no-go. Wel netjes dat ze het gezegd hebben, zoals laatst te zien op het forum is zelfs de dikste schade enorm goed te verbergen.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
Vandaag is mijn oude polo, die van het ongeval, verkocht. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar geen problemen zal ondervinden en eigenlijk ook dat hij/zij zich hier meldt, ben toch benieuwd of de schade bekent is gemaakt.
Ja nu wel? Ik hield hem af en toe ook nog ff in de gaten. Hoop het ook voor de nieuwe eigenaar. Maar of het feit dat hij flink in gekreukeld was bekend is gemaakt? Noooooouuuuu nee, dat denk ik niet. Anders had hij nog wel te koop gestaan denk ik.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
In plaats van twee nieuwe Nationale Autowasbonnen á € 7,50, heb ik nu een ANWB cadeaukaart gekregen t.w.v. € 20,- en ze storten nog € 22,- op mijn rekening zodat alle onverwachte kosten nu ook gedekt zijn. Case closed!


En weer een nieuwe video vandaag online geplaatst.

Dit keer een Volvo V60 D6 Twin Engine. Rijdt prima. Ook in de sneeuw.

Op de video lijkt het alsof de weg geen hoogte kent, maar ik ben weldegelijk steil naar beneden aan het rijden, vandaar al dat gerem.
Mooie filmpje en leuk avontuur. Drone volgt jouw mobieltje neem ik aan?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
verbannen deze gozer.!;););););););)

:eek:

Oei jammer zeg maar gelukkig was hij eerlijk van de schade, helaas heeft het zo
moeten zijn maar je komt nog wel de juiste tegen.

Schade auto is inderdaad direct een no-go. Wel netjes dat ze het gezegd hebben, zoals laatst te zien op het forum is zelfs de dikste schade enorm goed te verbergen.

Ja, opzich een heel vriendelijke kerel. Had een inruilaanvraag gedaan waarbij hij telefonisch contact met me opnam. Was ook direct het eerste wat hij zei. Auto heeft een nieuw front en was in zijn geheel overgespoten (was eerst paars). Had ook een bodykit van de serie nieuwere Fiesta ST's. Dan vraag ik me weer af waar dan allemaal plamuur zit. Hij zou wel door de verkoper gecontroleerd en goedgekeurd zijn, maar toch. Dus ik kijk rustig door naar autootjes, ik heb geen haast.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Hoe in godsnaam zet ik de meldingen hier uit op mijn mail. ! Krijg voor elke like of quote mail. Dat moet toch uit te zetten zijn hier op het forum?
Hele mailbox komt vol!
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!