Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Schrok maandag flink. Mijn auto stond ineens op een andere plaatst dan waar ik hem had neergezet. maar toen ik beter keek zag ik dat het een 4-deurs was met spiegels in de lakkleur. Blijken de onderburen ook een Grijze Polo 9N te hebben gekocht.
Wist niet dat ze zoveel goede smaak hadden. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
ik zat zo even terug te lezen in dit topic, zijn er misschien mensen die meer weten over de geschiedenis van mijn Powlo?
een witte BM uit 2013 (exlease), voornaam vorige eigenaar bekend bij mij.
Ik heb t vermoeden dat ie ooooooooit eens een tikkie gehad heeft.. (motorkap sloot niet helemaal lekker aan op spatboard)

Kenteken: VijfSXSachtenzestig
kmstand bij aankoop: 158xxx
kleur: wit
Wagen was inmiddels voorzien van de "goede"software bij aankoop.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
HAHA! ja, deze polo's stonden bekend om hun sjoemelsoftware toch? nou, die van mij was enige tijd voor de aankoop voorzien van de "goede" software (aldus milieuorganisatie's)
inmiddels is dit weer aangepast ghehe! (chip)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
@pigeon , wat is het complete verhaal achter die schade polo? ik kom een beetje bots in dit gesprek haha! ben wel benieuwd naar het hele verhaal! en, heb je ook beeld materiaal van het hele verhaal? van schade naar na herstel?
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Baalmoment; Gisteravond bij Hornbach geweest om tegels terug te brengen die over waren van mijn verbouwing. Prik ik dus met 1 hoek van een pak tegels door m'n achterlicht heen... Gelukkig heeft onder de streep het retourneren van de tegels toch nog voordeel gehad ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
@pigeon mag dat officieel wel? opgekocht voor demontage betekend toch dat ie de baan niet meer op mag?

Hoe was de schade hersteld dan? heb je dit achteraf nog mogen bekijken?? of zat ie dusdanig in mekaar dat t onmogelijk was om te fixen?
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
poeh! dan wassie inderdaad wel erg ver heen!
ik vraag mij soms wel een beetje af wat zo'n RDW keuring eigenlijk inhoud, gaan ze bijvoorbeeld de hele wielophanging nameten?

Ben zelf trouwens ook schuldig aan het oplappen van een schade auto ghehe! alleen is deze voor eigen gebruik en word er rekening gehouden met levensverlening van ongeveer 5 jaar. daarna mag dat hok de bult op. dan issie ook al 30 jaar oud en waarschijnlijk compleet weggerot haha!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!