Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Het verbaas me nog dat de auto geen wok melding heeft. Dus niemand weet dat deze auto schade verleden heeft gehad. Ik had de auto interesse in maar gelukkige zag ik dit.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI 95PK 
Tja hoever moet mijn verantwoordelijkheidsgevoel ( bewaar deze maar voor galgje) gaan? En wat zal marktplaats hieraan (kunnen) doen?
Dat weet ik niet maar dan heb jij in ieder geval gedaan wat je kon. En ik neem aan dat MP je wel zal kunnen vertellen wat ze kunnen doen.

Vandaag kwam de onderbuurvrouw bij mij aanbellen met de mededeling dat ze die ochtend tegen mijn wagen aan had gezeten. Laat ik nu net een Nest camera hebben geïnstalleerd dus kon het zo terug kijken en inderdaad, ze nam de bocht nét iets te krap. We hebben even naar de schade gekeken en ze wilde het eigenlijk buiten de verzekering om doen vanwege evt. premiestijging al zal die wel meevallen want ze rijd nooit schade. (zei ze) De 10e moet hij voor de APK dus dan laat ik het wel even door een schadebedrijf bekijken. Kan best dat een goede poetsbeurt al genoeg is. Buurvrouw voelde zich ontzettend schuldig e.d. maar ik zei dat dat niet hoefde. Ze deed het toch niet expres. (want dan was het een ander verhaal)
Toch wel fijn dat er nog nette en eerlijke mensen bestaan.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dat weet ik niet maar dan heb jij in ieder geval gedaan wat je kon. En ik neem aan dat MP je wel zal kunnen vertellen wat ze kunnen doen.

Vandaag kwam de onderbuurvrouw bij mij aanbellen met de mededeling dat ze die ochtend tegen mijn wagen aan had gezeten. Laat ik nu net een Nest camera hebben geïnstalleerd dus kon het zo terug kijken en inderdaad, ze nam de bocht nét iets te krap. We hebben even naar de schade gekeken en ze wilde het eigenlijk buiten de verzekering om doen vanwege evt. premiestijging al zal die wel meevallen want ze rijd nooit schade. (zei ze) De 10e moet hij voor de APK dus dan laat ik het wel even door een schadebedrijf bekijken. Kan best dat een goede poetsbeurt al genoeg is. Buurvrouw voelde zich ontzettend schuldig e.d. maar ik zei dat dat niet hoefde. Ze deed het toch niet expres. (want dan was het een ander verhaal)
Toch wel fijn dat er nog nette en eerlijke mensen bestaan.

Ik heb paar keer gezien dat mensen tijdens inparkeren de auto raken. Met schade als gevolgd. Ze rijden altijd weg. Mijn polo heeft kleine krassen en mini duiken door parkeerschade door andere. Helaas moet ik het maar accepteren tegenwoordig


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI 95PK 
Help!!! Wil een haaienvin (orgineel) maar weet niet welke ik moet hebben...Heb Discovery Media (orgineel zie foto) en huidige antenne (zie foto)
Heeft die 2 stekkers of 1?
Is deze haaienvin dan goed? (zie foto)

Hoop dat ik hier eindelijk het antwoord krijg :)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190402-140132.jpg
    Screenshot_20190402-140132.jpg
    198.5 KB · Weergaven: 50
  • 18 1.jpg
    18 1.jpg
    97.8 KB · Weergaven: 60
  • 41LzS2V4rvL._SX450_.jpg
    41LzS2V4rvL._SX450_.jpg
    18.2 KB · Weergaven: 49
Volkswagen  Polo GT  14i 16V Bluemotion 150PK 
Ik heb paar keer gezien dat mensen tijdens inparkeren de auto raken. Met schade als gevolgd. Ze rijden altijd weg. Mijn polo heeft kleine krassen en mini duiken door parkeerschade door andere. Helaas moet ik het maar accepteren tegenwoordig


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik parkeer mijn auto vaak apart van plekken waar auto’s dicht op elkaar staan of veel wisselingen van parkeerplekken zijn.
Toch lijkt het wel of dat juist weer bestuurders aantrekt die in sommige gevallen alsnog hun auto krap naast de jouwe zetten:mad:
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Ik parkeer mijn auto vaak apart van plekken waar auto’s dicht op elkaar staan of veel wisselingen van parkeerplekken zijn.
Toch lijkt het wel of dat juist weer bestuurders aantrekt die in sommige gevallen alsnog hun auto krap naast de jouwe zetten:mad:
Vergeet niet de deuren die zomaar open worden gezwaaid en dan de tas met metalen hengels langs de auto:mad:

Jammer dat niet iedereen er even oplet.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Ik heb paar keer gezien dat mensen tijdens inparkeren de auto raken. Met schade als gevolgd. Ze rijden altijd weg. Mijn polo heeft kleine krassen en mini duiken door parkeerschade door andere. Helaas moet ik het maar accepteren tegenwoordig


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb 1 buurvrouw die echt niet uitkijkt bij het openen van haar deur. Daarom probeer ik altijd ver van haar auto te parkeren maar het lijkt wel alsof ze mijn auto opzoekt...
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180PK 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
Gisteren reparatie nummer #2 voor de APK laten doen. Dit keer de volledige remklauw (nu heeft de hele achteras nieuwe remklauwen, de linker is al een half jaartje geleden vervangen). Remt ook meteen een stuk beter. Vrijdag eens kijken of de auto weer in een keer door de APK komt dit jaar.

Ik was aan het overwegen om een nieuwere auto te kopen, maar aangezien ik met €5000 budget (incl. verkoop huidige auto) net in een vervelende prijsklasse zit (of een duurder model met een hoge km-stand, of een duurder model met weinig opties, of een full-option goedkoper model - die vind ik dan weer net niet leuk), besloten toch nog even door te sparen. Dat houdt in dat het blauwe 'racemonster' nog even in mijn bezit blijft! Big Grin
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
Woensdagavond 3 april gekeken naar nieuwe aflevering van Wegmisbruikers. Ziet er veel professioneler uit, men loopt nu met bodycams en je ziet split screen. Altijd weer vermakelijk om te zien hoe mensen zich in allerlei bochten wringen om maar van de bekeuringen af te komen.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
En als je het dan ziet dat iemand tegen jouw (of een andere wagen) zit en je zegt er iets van, dan ben jij ineens de gebeten hond. M.a.w. hoe haal je het in je hoofd om hem/haar aan te spreken op zijn/haar gedrag. Kutmentaliteit van sommige mensen. :mad:

Verhaal van de ANWB krijgt helaas nog een staartje. Ik bekeek de 2 Nationale Autowasbonnen en die waren geldig tot, jawel, één dag voordat ze verstuurd werden. o_O Natuurlijk contact opgenomen en er is een nieuwe onderweg. (ehhh, ik heb er twee en krijg er eentje terug?) Weer contact opgenomen maar nog geen reactie gehad. Echt, wat een gekloot.
Kreeg laatst een brief in de bus over pechhulp van de Vakgarage. Ga toch eens informeren want € 145,- of € 39,95 per jaar scheelt wel een hoop.

Hier de schade van de onderbuurvrouw:

20190403_193415.gif
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!