Het grote 'Gooi het eruit' topic!

  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Nee denk dat die zakelijke, wist ik niet want stond niet op rdw, het opkoopbedrijf van het wrak is geweest.
Ja moet wel, kijk eens naar die naam “top sport” die vent heeft sws niks zakelijks. Zet er ff 2 lege blikjes fanta in, luchtverfrisser en good to go! Meestal zetten ze er ook nog een kinderzitje in deze mis ik nog :(
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Zou je, ondanks de reparatie nog steeds kunnen zien dat de auto betrokken is geweest bij een botsing? Die klap die @pigeon heeft gemaakt is niet niks :eek:
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Ja moet wel, kijk eens naar die naam “top sport” die vent heeft sws niks zakelijks. Zet er ff 2 lege blikjes fanta in, luchtverfrisser en good to go! Meestal zetten ze er ook nog een kinderzitje in deze mis ik nog :(

Whahaha kinderzitje, goud!!

Net een reactie gehad over het uitlijnen en de nieuwe banden, zijn reactie was dat het nodig was voor een wiellager wat herrie maakte :eek: ik gok linksvoor wiellager:mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
En toen stond ineens je oude polo op marktplaats, kleine tip, niet kopen!

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...36-volkswagen-polo-1-2-tsi-66kw-2014-wit.html

De meeste weten wel waarom
21x bewaard. Vrees dat hij wel verkocht zal worden. Jammer dat je potentiële verkopers niet kan waarschuwen. Misschien MP zelf waarschuwen?

Klacht neergelegd bij de ANWB en werd in het gelijk gesteld dat de communicatie niet helemaal in orde was. Kreeg een bos bloemen (waarvoor ik eerst een vaas moest kopen) en 2 Nationale Autowasbonnen t.w.v. € 7,50. Leuk maar had liever het geld gehad, had ik veel meer aan.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!