Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Is er iemand hier die ook weleens last heeft (gehad) van een tikkend/klikkend geluid uit de B-stijl? Doet zich voornamelijk voor bij onregelmatigheden in het wegdek en begint inmiddels wel irritant te worden. Ik kan niet isoleren waar het vandaan komt.

Deurrubbers zijn al opnieuw behandeld en lijken het niet te zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Is er iemand hier die ook weleens last heeft (gehad) van een tikkend/klikkend geluid uit de B-stijl? Doet zich voornamelijk voor bij onregelmatigheden in het wegdek en begint inmiddels wel irritant te worden. Ik kan niet isoleren waar het vandaan komt.

Deurrubbers zijn al opnieuw behandeld en lijken het niet te zijn.
Had er ook last van in mijn Polo. Als ik mij goed herinner was het opgelost nadat ik de Bstijl heb losgehad en overal wat dynamat geplakt had en (zoals we hier zeggen) 'tettemoesj' of inhet mooi Nederlands, accoustisch schuim.
 
Is er iemand hier die ook weleens last heeft (gehad) van een tikkend/klikkend geluid uit de B-stijl? Doet zich voornamelijk voor bij onregelmatigheden in het wegdek en begint inmiddels wel irritant te worden. Ik kan niet isoleren waar het vandaan komt.

Deurrubbers zijn al opnieuw behandeld en lijken het niet te zijn.

Yup, heb er ook last van. Klinkt alsof het van de gordelspanner komt... Wou de B-stijl ook eens losmaken, maar bij een 3-deurs is dat iets lastiger dan een 5 :sweatsmile:
 
VF040 - Transactievoorstel 400 euro.

Als het een transactievoorstel is... moet je binnen 2 weken bezwaar aantekenen, anders is de boete onherroepelijk.

Kijk eens bij de leuke mensen op flitsservice.nl. Het is waarschijnlijk geen muldertje, dus ze moeten goed bewijs hebben.
Wil je een boel leren en wat 'plezier' voor je geld hebben, in bezwaar gaan. Dan mag je van alles uitzoeken of je PV klopt, of de boete terecht is, allerlei oorzaken langs om te kijken of de boete terecht is.
Ga je in bezwaar, krijg je een uitnodiging voor een OM verhoor, en uiteindelijk ga je naar de rechter.

Ik heb er een boel geleerd en gelezen over verkeersboetes en verkeersveiligheid.

https://forum.flitsservice.nl/strafrecht-zaken-strafbeschikking/

lieve meneer de OvJ, lieve meneer de rechter, ik heb slechts een 1.2 liter motor en 17" hele brede banden. No way dat die 40km/h te snel gaat, dat haalt ie niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: NickD en PoloDrenthe
Had er ook last van in mijn Polo. Als ik mij goed herinner was het opgelost nadat ik de Bstijl heb losgehad en overal wat dynamat geplakt had en (zoals we hier zeggen) 'tettemoesj' of inhet mooi Nederlands, accoustisch schuim.

In ieder geval wat lotgenoten hier ;). Er zit inmiddels een dun laagje schuim op de B-stijl bekleding, maar het lijkt niet geholpen te hebben. Binnenkort eens wat dikker noppenschuim proberen.

Yup, heb er ook last van. Klinkt alsof het van de gordelspanner komt... Wou de B-stijl ook eens losmaken, maar bij een 3-deurs is dat iets lastiger dan een 5 :sweatsmile:

Dat ziet er idd uit als een rigoureuzer klusje volgens de workshop manual. Ik ben in ieder geval benieuwd naar je bevindingen als je besluit het een en ander te demonteren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!