Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ja nou ja... ik ben al een jaartje of 20 F1 fan, net na Senna/Prost begonnen te kijken. Zo in het begin van de Schumacher dominantie zeg maar...
Ik ben eigenlijk altijd een beetje voor de underdog geweest, daarom rij ik misschien ook Polo en geen Golf... Anyway, Häkkinen, Barrichello, Button, Webber, Rosberg, Alonso, dat waren altijd een beetje de rijders die ik wel mocht. Honda, Toyota, BAR, prachtige teams. Ik heb nooit zoveel met de rijders en teams die de boel domineren, hoewel ik er wel respect voor kan hebben. Mercedes die een dijk van een power unit bouwt, RBR dat ieder jaar weer een briljant chassis neerzet, Honda krijgt van mij kudos voor het blijven proberen een fatsoenlijk torretje te bouwen. Zo blijft het een beetje leuk en spannend.

In 't begin bij RBR vond ik Vettel ook een beetje een vervelend egotrippertje en dat uitgerekend hij dan 4x WDC wint... meh... Monza 2008 was wel erg vet trouwens, winnen met de Toro Rosso.
Maar sinds hij bij Ferrari rijdt vind ik 'm wel een leuke vent eigenlijk. Altijd leuk in de interviews en persconferenties, de leuke grapjes tussen Hamilton en Rosberg (if you can take each other out in the first corner, so I can go through? Yes, no? I tried) en zijn fantastische SEAGULLS interview bij Sky. Italiaans spreken op de boordradio... Ik ben fan.

Hij heeft zo z'n momentjes (Singapore was een onhandig moment met VES en RAI) en tijdens de cooldown lap in Maleisië contact hebben met Stroll is ook niet zo handig. Maar "Karma" snap ik niet helemaal. Volgens mij heeft Vettel niet zoveel verkeerd gedaan vandaag. Maar dat gaat @mikerosauer vast nog wel even uitleggen.
 
Wat dacht je van de sandwitch??
Moet hem al eeen tijdje niet meer .
Sinds het gezeur en het vingertje...

Ik kijk al ruim 25 jaar f1

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
De sandwich in Singapore is gewoon een race incident. Een enorm goede start van Kimi die net op de verkeerde plek op het verkeerde moment is, samen met Vettel die de binnenkant wil beschermen. Daar is geen karma aan. Vettel is gewoon een topsporter, en een enorm goeie ook, als je iedere topsporter die een keer zeurt (emotie toont) niet meer moet, dan kun je beter maar ophouden met F1 kijken.
 
Ik vind het erg jammer dat vettel vandaag uit is gevallen en 0 punten heeft daardoor.
Voor de strijd om de titel komt het niet ten goede met nog 4 races en een punten verschil van 59 moeten er wel hele rare dingen gebeuren wil het echt weer spannend worden, maar het kan wel.
Wat vettels gedrag betreft vind ik eerlijk gezegt wel dat hij veranderd is in vergelijking in z,n red bull tijd.
Toen vond ik hem leuker en chiller qua gedrag, het lijkt wel alsof hij dat echte italiaanse gedrag overneemt.
En wat die deed in baku was echt een schande.
De jonge kart generatie ziet dat ook en dat is absoluut geen goed voorbeeld voor hun.

Maar iedereen heeft zijn favorite rijder en iedereen heeft wel 1 of een paar rijders die hij of zei kan uit kotsen.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: mikerosauer
De sandwich in Singapore is gewoon een race incident. Een enorm goede start van Kimi die net op de verkeerde plek op het verkeerde moment is, samen met Vettel die de binnenkant wil beschermen. Daar is geen karma aan. Vettel is gewoon een topsporter, en een enorm goeie ook, als je iedere topsporter die een keer zeurt (emotie toont) niet meer moet, dan kun je beter maar ophouden met F1 kijken.
Vettel en.kimmi zijn daar niet gestraf omdat de fia geen ballen heeft . Ferrarie komt met veel weg...

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Vettel en.kimmi zijn daar niet gestraf omdat de fia geen ballen heeft . Ferrarie komt met veel weg...

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Ah, complottheorieën. Altijd makkelijk.

De actie in Singapore wordt beschreven als een sandwich, maar het is cruciaal dat je de acties van Raikkonen en Vettel los van elkaar ziet. Daar gaan, naast de Max-bril, zo veel mensen de fout in. Was gewoon een legitieme, doch vooral achteraf een onverstandige actie.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Vandaag ff toeren met het vrouwtje en het vrouwtje wou het raam naar beneden doen want ze had het warm, doen we.
Toen ze hem naar beneden wou doen deed hij het niet. Ik via de bestuurderskant proberen en deze werkte wel... heel apart.
Dus thuis even gekeken, er blijkt een pinnetje te missen... er horen er 4 in te zitten maar hier zaten er maar 3 in...
Dus ik ga even het internet afspeuren naar een nieuw knopje met een zilver randje, zal vast niet moeilijk te vinden zijn.
Zodra ik hem in huis heb gelijk repareren
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!