Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Net even een ritje gaan maken met de nieuwe Polo AW die de buurman had gekregen om foto's te maken voor het Volkswagen Magazine België.
Echt wat een gigantisch verschil met m'n 9N3 is dit :eek:
Ik weet dat er een paar generaties tussen zitten, maar die is echt zo stil en comfortabel! Ik ben er echt van geschrokken.
Was een 1.0 95pk met DSG7, en is echt wel redelijk pittig. Ben positief verrast door de nieuwe Polo. :)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Haha was het maar waar. Stick Out Tongue Maar wanneer ik na m'n opleiding gaan werken, ga ik er toch eens over nadenken hoor.
Kwam vandaag even bij de VW dealer hier, en toen reden ze net 2 nieuwe Polo's binnen. Was wel fijn ze even in verschillende kleuren en uitvoeringen te zien.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Ik kreeg vandaag een vreemd telefoontje van mijn vrouw. Het waaide wat vandaag en ze zag een boom die op een paar meter van mijn huis staat op zich af komen. Met een flinke dreun op het dak tot stilstand gekomen. Helaas nu een gat in m'n dak en een beschadigd zonnepaneel.

IMG_0777.JPG

IMG_0779.JPG
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Betekent sportpakket dat je sportonderstel hebt en dus ook automatisch 15 mm verlaging ?
436ad582217e2587d264dc37f7e9445c.jpg


Verstuurd via mobiel
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!