GTI tacho

Hi iedereen,

Ook ik overweeg een GTI tellerunit in te laten bouwen in mijn Polo Tsi.
Ik hoop dat jullie mij op weg willen helpen, voordat ik de knoop doorhak.

Bij welke dealers hebben jullie al succesvol de tellerunit laten wisselen?
Verder las ik dat wordt gevraagd naar "papieren". Levert dit mogelijk problemen op bij een leaseauto, aangezien de auto tenaamgesteld is op de leasemaatschappij? Ik ben in het bezet van kentekenbewijs deel 1.

Thanks alvast voor jullie hulp.

Vwtsi
 
Ff een kick van een wat ouder topic:
Lees of denk het te lezen op o.a. polo6rfreunde.de dat er bij polo's van voor 5-2011 het lastiger is om de GTI/BLueGT tacho unit in te leren?
Hoe zijn hier daarmee de ervaringen?
Dit ivm de eventuele aanschaf van een 2e polo erbij.

Mijn polo is van 2010 en geen problemen gehad met het inleren. Het gaat hier om een blue gt tacho
 
Helaas. Ik zat alle reacties te lezen van begin tot eind en lees ik opeens op het eind dat ze niet meer te koop zijn.

Hmm. wat vraagt de dealer voor zo'n BlueGT of GTI tacho?

Ik heb al een GTI stuur, en wil de rechterkant werkend te krijgen door zo'n tacho te nemen. Ook leuk om een uitgebreidere menu te hebben die ook kan aangeven welke deuren er open staan.
 
Helaas. Ik zat alle reacties te lezen van begin tot eind en lees ik opeens op het eind dat ze niet meer te koop zijn.

Hmm. wat vraagt de dealer voor zo'n BlueGT of GTI tacho?

Ik heb al een GTI stuur, en wil de rechterkant werkend te krijgen door zo'n tacho te nemen. Ook leuk om een uitgebreidere menu te hebben die ook kan aangeven welke deuren er open staan.
Misschien past de tacho van de facelift ook wel. Wil je daar niet op wachten ?
 
ik had letterlijk alle dealers in Nederland gebeld alleen in Oss zijn ze bekend mee en garanderen ze niet of het lukt en al lukt het niet is het pech moet je 130 euro betalen. ik heb het nu voor elkaar gekregen zonder dealer maar ik wil nog aantal dingen veranderen aan mijn gti teller wil blauwe pointers hebben en needle swipe iemand bekkend mee?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 
ik had letterlijk alle dealers in Nederland gebeld alleen in Oss zijn ze bekend mee en garanderen ze niet of het lukt en al lukt het niet is het pech moet je 130 euro betalen. ik heb het nu voor elkaar gekregen zonder dealer maar ik wil nog aantal dingen veranderen aan mijn gti teller wil blauwe pointers hebben en needle swipe iemand bekkend mee?

Needle swipe moet te doen zijn via VCDS en blauwe naalden kun je dacht ik via aliexpress bestellen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!