GTI tacho

Heeft iemand al gedacht een tachograaf van de golf 6 GTD?

Zou wel tof zijn als je dat binnenwerk over kunt zetten in het huis van een polo teller ;)

Heb je de voordelen van de GTI teller en toch de diesel scaling;)

Maar ik zal nu waarschijnlijk wel te enthousiast hebben gedachtStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
als je de link in de post van Armo volgt en naar de extra foto kijkt (waar het donker is) dan zie je rondom de wijzerplaten toch nogal wat licht 'lekken'

en dan is 240 eu toch weer een hoop geld.. en je wil uiteraard ook de needle sweep!!
Maar is dat licht rondom de teller wel 'lekkend' licht of is het 'spiegelend' licht van de teller zelf. Dat lijkt me eerder namelijk.
 
Nou mensen, hij zit erin! Geen probleem vanmorgen bij de dealer, netjes omgewisseld, sleutels aangeleerd en KM-stand overgezet.
Wat een resultaat! Ziet er echt super uit en bovendien zijn nu alle knoppen van mijn MF-stuur volledig te gebruiken zoals ze bedoeld zijn.. ;)
Zal morgen wat foto's maken.. :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!