Groupbuy JD Engineering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit niet echt schot in dit gebeuren he? Als mensen nou even gewoon simpelweg het lijstje aanvullen ipv offtopic ouwehoeren, dan kunnen de mensen die wel willen chippen op korte termijn een afspraak maken met JD (paar pagina's terug was het idee geopperd om begin 2014 JD te bezoeken).

Lijstje tot nu toe:
1. sid
2. Bob BlueGt
3.
Famous1303
4. Jorn (via Bob BlueGT)
5.
expor (ovb)
6.
Chrs (ovb)
7.
Donatello (nog steeds interesse?)
8. John Doe (via Donatello) (nog steeds interesse?)
9.
Peej (ovb)
10. Debbel42 (ovb)

Graag de lijst compleet maken en probeer niet zoveel offtopic te gaan, want daar wordt het onduidelijker van. Anders kunnen we straks weer opnieuw een lijstje maken..
 
Zit hier nog een beetje leven? Het lijkt mij een goed idee om januari of uiterlijk februari te kunnen gaan (gezien ik al lekker opdreef ben met de aanpassingen).
Mensen die onder voor behoud zijn, hier al meer duidelijkheid over?

Als er te lang overheen gaat of mensen haken af dan maak ik liever zelf een afspraak.

Lijstje tot nu toe:
1. sid
2. Bob BlueGt
3. Famous1303
4. Jorn (via Bob BlueGT)
5. expor (ovb)
6. Chrs (ovb)
7. Donatello (nog steeds interesse?)
8. John Doe (via Donatello) (nog steeds interesse?)
9. Peej (ovb)
10.Debbel42(ovb)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Weet even niet wat ik moet doen... Heb sterk het vermoeden dat mijn auto al gechipt is. Dan heeft JD niet zoveel zin, tenzij het nog beter kan maar dat weet ik natuurlijk niet...
Haal mij voorlopig van de lijst :( moet even uitvogelen of ie gechipt is...
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Ik ben hier ook wel benieuwd naar? Er zijn toch wel een aantal mensen afgehaakt en het liefst ga ik natuurlijk met 10+ zodat we de 20% korting krijgen.
Kan ik van die 35 euro (t.o.v. de 15%) me tank weer bijna vol gooien :grin:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!