Groupbuy JD Engineering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke dealer kan dan de BlueGT chippen? ABT tuning doen de dealers niet meer aan en de originele ECU is nog niet gekraakt dus de BlueGT maakt gebruik van een box. Voordeel van zo'n box is dat wanneer er wat is met de auto je die er binnen 5min tussen uit kan halen waardoor dit geen invloed heeft op de garantie.
Ik heb mijn Polo bij Heron gekocht die chipt hem door OTC geloof ik een bedrijf uit Oostenrijk
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
1. *Bob BlueGt
2. *Famous1303
3. *JornTsi
4. *Donatello
5. *DeFlip
6. *Bosino
7. John Doe (via Donatello, ovb)
8. expor (ovb)
9. Chrs (ovb)
10. Debbel42 (ovb)

de leden met een "*" voor hun naam hebben bevestigd dat ze meedoen met de groupbuy. Willen de overige leden mij een pb sturen of ze nog interesse hebben?

Ik vind zelf dat we deze groupbuy binnenkort moeten gaan afronden. Hoe langer we wachten, des te groter de kans dat mensen afhaken.

Wat vinden jullie van donderdag 23-01-2014 ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1. *Bob BlueGt
2. *Famous1303
3. *JornTsi
4. *Donatello
5. *DeFlip
6. *Bosino
7. John Doe (via Donatello, ovb)
8. expor (ovb)
9. Chrs (ovb)
10. Debbel42 (ovb)

de leden met een "*" voor hun naam hebben bevestigd dat ze meedoen met de groupbuy. Willen de overige leden mij een pb sturen of ze nog interesse hebben?

Ik vind zelf dat we deze groupbuy binnenkort moeten gaan afronden. Hoe langer we wachten, des te groter de kans dat mensen afhaken.

Wat vinden jullie van donderdag 23-01-2014 ?
Bedankt iedergeval!

voor mij is het iets tekort dag kwa werk etc.
zou het ook iets later kunnen? Of moet je zelf de afspraak maken?

mvg bob
 
Even wat extra info,

Nadat de namen bekend zijn bij JD, heb je 30 dagen de tijd om een afspraak te maken. Je moet zelf een afspraak maken.

Voor de mensen die hun auto daarna op de rollerbank willen, dit kost €100 extra.
 
Interesant! Zal het vanavond eens met de vrouw overleggen.
Dan ben ik nr 11 = 20% :)

Dus € 699,- - 20% = € 559,- voor mijn Polo BM te tunen met powerbox?
Ik heb 30 dagen de tijd een afspraak met JD te maken voor het inbouwen?

Gr, Erik
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Interesant! Zal het vanavond eens met de vrouw overleggen.
Dan ben ik nr 11 = 20% :)

Dus € 699,- - 20% = € 559,- voor mijn Polo BM te tunen met powerbox?
Ik heb 30 dagen de tijd een afspraak met JD te maken voor het inbouwen?

Gr, Erik

20% halen we waarschijnlijk niet. De 15% korting staat vast.


1. *Bob BlueGt
2. *Famous1303
3. *JornTsi
4. *Donatello
5. *DeFlip
6. *Bosino
7. expor (ovb)
8. Chrs (ovb)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!