Groupbuy JD Engineering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quot

Actief lid
252
5
39
Hi allen,

Ik zou hier graag willen peilen of er op middellange termijn interesse is om een inkoopactie te doen bij JD Engineering. Zelf ben ik van plan om rond september (afloop van mijn garantie) mijn polo 1.2 tsi te chippen. Mochten er anderen zijn die dit ook van plan zijn, waarom dan niet proberen om wat groepskorting te krijgen! Is er veel interesse, maar kunnen de mensen niet langer wachten dan bijv. juni, dan ben ik ook van de partij!

Als laatst, mocht één van jullie op de hoogte zijn van een groupbuy op andere fora omtrent JD Engineering, laat het dan ook hier even weten. Mijn interesse heb je dan al.
 
1.4TSI ACT is nog niet te chippen. Ze hebben net de nieuwe 2.0TDI (Golf7) gereed, en beginnen nu aan de (gewone, zonder ACT) 1.4TSI van de Golf7 (eerste modellen). Als die laatste gekraakt is (zelfde ECU als die met ACT als ik het goed begreep) zal dat niet lang meer duren voor de 1.4TSI ACT vertelden ze.

Op het moment dat het mogelijk is ben ik ook geïnteresseerd ;)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
laat maar horen, Een kennis van mij lid van het fordforum heeft ook zijn modeo laten chippen bij ATM Eemnes, scheelde dacht ik zowat helft voor leden, kan dus zeer interessant zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Wat de groupbuy betreft, neem eens contact op met JD en geef ze aan dat je een groupbuy wilt organiseren.
Dan kunnen zij jullie van info voorzien over het hoe en wat en uiteraard hoeveel korting er wordt gegeven bij hoeveel participerende leden;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik ben zeker van de partij, dan is mijn fabrieksgarantie namelijk ook ten einde. En ik woon er 5min vandaan dus als ik even langs moet rijden voor info ofzo zeg het maar!!
Ik zeg lijstje:

1. Quote 1.2tsi
2. Janvandeaast 1.2tsi
 
Ik ben benieuwd wat de chiptuning doet met het (olie)verbruik voor de 1.4 TSI GTI motor. En de slijtage van onderdelen.
Als het (olie)verbruik door de chiptuning niets tot zeer weinig zal steken dan wil ik met een mooie korting de auto wel laten chippen.

Mocht echter het verbruik stijgen en de kans op slijtage groter worden, dan zie ik er sowieso vanaf.
 
ja ik wist dat, van dat vriendje van mij, ook de porsche club doet dit regelmatig. Hier op ons forum is er toch weinig mbt groups bay , en is het veel individueel de koop acties, we hebben toch best veel leden, wordt er veel geklust en is het misschien toch zinvol om regelmatig de interesse in bepaalde producten te peilen voor een gezamenlijke inkoop
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ja ik wist dat, van dat vriendje van mij, ook de porsche club doet dit regelmatig. Hier op ons forum is er toch weinig mbt groups bay , en is het veel individueel de koop acties, we hebben toch best veel leden, wordt er veel geklust en is het misschien toch zinvol om regelmatig de interesse in bepaalde producten te peilen voor een gezamenlijke inkoop

Offtopic: Net zoals toen de actie met de korte antennes. Echt een topactie was dat!
 
ik wil wel maar krijg donderdag mijn Blue GT en wil niet meteen gewroet in de basis, eerst maar eens wat mee rond toeren, lijkt me ook niet goed, ......of ?????
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!