Groupbuy JD Engineering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplannede datum: xx Januari/Februari

Lijst van mensen die interesse hebben:
1. sid
2. Bob BlueGt
3.
Famous1303
4.
JornTsi
5.
expor (ovb)
6.
Chrs (ovb)
7.
Donatello
8. John Doe (via Donatello) (nog steeds interesse?)
9.
Debbel42 (ovb)
10. DeFlip

Zelf de lijst bijhouden aub. Aan alle mensen die niet meedoen: Kopieer het lijstje (selecteren met de muis en kopieren), plak het in de commentbox en haal je naam uit het lijstje. Via deze methode behoud je ook de links in de namen. Op die manier krijgt iedereen een goed overzicht wie er wel of niet gaat chippen. Dit is nogal verwarrend op deze manier.
 
Nieuwe lijst:

1. Bob BlueGt
2. Famous1303
3. JornTsi
4. expor (ovb)
5. Chrs (ovb)
6. Donatello
7. John Doe (via Donatello) (nog steeds interesse?) (hoor ik eind deze week)
8. Debbel42 (ovb)
9. DeFlip


De volgende Kortingen zijn van toepassing:
0-5 (autos) : 10% korting
6-10 : 15% korting
11+ : 20% korting

@Famous 1303: Verschil tussen 15 en 20% korting is 35 eu.

@DeFlip: Neem jij het over? misschien een idee om iedereen een PM te sturen aangezien er niet veel reacties komen van de mensen die onder voorbehoud hebben aangegeven...
 
Goede update!
Ik dacht echter dat we nu rond de 5 personen waren en dat dat 5% korting was. Dat vond ik te weinig.

Ik wil het liefst natuurlijk 20% korting, maar bij 15% ben ik ook wel in ;).
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
1. Bob BlueGt
2. Famous1303
3. JornTsi
4. expor (ovb)
5. Chrs (ovb)
6. Donatello
7. John Doe (via Donatello) (nog steeds interesse?) (hoor ik eind deze week)
8. Debbel42 (ovb)
9. DeFlip
10. Bosino
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem deze actie wel over. Heb zojuist iedereen van het lijstje een berichtje gestuurd, of ze nog interesse hebben.

Op dit moment hebben we 15% korting. Het kan alleen maar meer worden. Dus meld je aan :)

1. Bob BlueGt
2. Famous1303
3. JornTsi
4. Donatello
5. DeFlip
6. Bosino
7. expor (ovb)
8. Chrs (ovb)
9. John Doe (ovb) (via Donatello)
10. Debbel42 (ovb)
 
Als ik geen nieuwe auto had gekocht maar 2e hands dan had ik mee gedaan.Net een week een Polo GT en laat hem bij de dealer Chippen zodat ik me garantie bewaar.

Welke dealer kan dan de BlueGT chippen? ABT tuning doen de dealers niet meer aan en de originele ECU is nog niet gekraakt dus de BlueGT maakt gebruik van een box. Voordeel van zo'n box is dat wanneer er wat is met de auto je die er binnen 5min tussen uit kan halen waardoor dit geen invloed heeft op de garantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!