Groupbuy JD Engineering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes, ben zelfs inmiddels al geweest, had een afspraak staan voor zaterdag. Omdat ik niet officieel mee doe met de GB gaf hij me (Mark) als voorstel om de rollerbank er gratis bij te doen. Al met al komt dat dus neer op rond de 12% korting. Ik zal de resultaten nog even inscannen. Mijn dashcam stond ook nog aan dus ik heb ook nog wat beelden voor de genodigde :). Result 214 pk, 342 Nm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nissan  GT-R R35  Yamaha R1 2004 
Om even in te haken op dit verhaal voor mensen die nog twijfelen over het chippen van de BM 1.2 TDI.
Ik heb ook een externe ecu van JD laten monteren bij JB in Dieverbrug, het is echt het geld waard vind ik.
Je kunt de vermogens winst duidelijk merken, de auto rijd een stuk prettiger.
Ben er zeer tevreden over.
 
Ik ben ook geinsterreseerd om mijn BlueGT te laten chippen, echter is dit een leaseauto via de zaak. Zal een leasemaatschapij dat toestaan/kunnen herkennen bij de garage? en hoe gemakkelijk is dit te verwijderen?
Daarnaast las ik in het mailtje op de vorige pagina dat ze verwachten dat de BlueGT gekraakt zal worden in 2013?/2014?
 
Ik ben ook geinsterreseerd om mijn BlueGT te laten chippen, echter is dit een leaseauto via de zaak. Zal een leasemaatschapij dat toestaan/kunnen herkennen bij de garage? en hoe gemakkelijk is dit te verwijderen?
Daarnaast las ik in het mailtje op de vorige pagina dat ze verwachten dat de BlueGT gekraakt zal worden in 2013?/2014?
Voor de BlueGT krijg je een externe ECU box/module, dus JUIST voor leaserijders interessant imo. De garage interesseert het niks of je auto gechipt is of niet, je moet het alleen soms aangeven ivm software updates (maar daar heb je geen last van met een externe box).

Check dit topic even voor meer info over chiptunen van BlueGT.
 
Ik ben ook geinsterreseerd om mijn BlueGT te laten chippen, echter is dit een leaseauto via de zaak. Zal een leasemaatschapij dat toestaan/kunnen herkennen bij de garage? en hoe gemakkelijk is dit te verwijderen?
Daarnaast las ik in het mailtje op de vorige pagina dat ze verwachten dat de BlueGT gekraakt zal worden in 2013?/2014?

Ik zat met dezelfde vragen en heb een mail gestuurd naar JD en kreeg daarbij het volgende antwoord terug. Hoop dat je hier wat aan hebt:)

"Beste Marco,

Dit systeem ligt allemaal bovenop de motor, wel moet de afdekkingplaat even los geklikt worden, maar je kunt het systeem geheel zelf, adhv de meegeleverde handleiding, binnen 5 minuten demonteren.

Zodra het systeem gedemonteerd is, is het niet meer voor de dealer/leasemaatschappij te traceren."

Zelf twijfel ik ook nog steeds of ik de chip/box wil aanschaffen, puur omdat het om een leaseauto gaat. Stel je krijgt pech ( om wat voor reden dan ook) dan heb ik het idee dat eerst die chip/box er tussen weg moet, voordat je hem naar de garage gaat brengen.
 
Ehm de BlueGT heeft geen afdekkingsplaat op de motor liggen, alleen het luchtfilterhuis? Anyhow inderdaad ideaal voor lease auto's. Systeem is snel te demonteren en de garage zal het totaal niet boeien, zolang je maar voor onderhoud komt.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!