Graafies Polo
Graafies Polo

Graafies VW Polo / VW Up!

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
1.2TDI BlueMotion
Kleur
Flashred
Bouwjaar
2011
Vanmiddag een 'vriendje' gekocht voor mijn Polo. :mrgreen:
Vrouwtje reed in een Toyota Aygo maar wilde graag een VW Up! Vanmiddag wezen kijken en een proefritje gemaakt, zo'n VW Up! rijdt echt lekker zeg, helemaal niks mis mee.
Volgende week mag ze haar VW Up! groove van 2014 met panoramadak ophalen.
Deze dus............
Darksilver parelmoer

volkswagen-up-1-0-60pk-groove-up-airco-cruise-navi-pano-dak-01.jpg
 
@Maik, deze is inderdaad rijk uitgerust, wat ik had begrepen is dat de Up! 'groove' een speciale uitvoering is?
Ik heb er zelf ook even in gereden en ik moet zeggen dat het perfect rijdt. Het voelt allemaal heel degelijk aan en je hebt echt niet het gevoel dat het een klein autootje is en alles zit erop, navigatie, airco, cruisecontrol, parkeersensoren enz..... en natuurlijk het panorama dak waar ik best wel een beetje jaloers op ben. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ik lees net dat deze groove is uitgerust met een Fender soundsystem, 300 watt versterker, 6 speakers en een subwoofer. Grappig, mijn vrouw vond die lage tonen nogal aanwezig tijdens het luisteren naar de radio......

@polo-chris, Zo'n Up staat zeker goed naast de Polo, 100% beter dan zo'n Aygo, wat een verschil in kwaliteit zeg......
 
Laatst bewerkt:
Ik kan gelukkig goed overweg met de monteurs in de werkplaats, die doen nooit moeilijk bij een apk. Mocht er iets niet in orde zijn voor een steekproef dan wordt het tijdelijk 'verholpen'.
Klopt hoor wat je zegt, max 2 x drl. Ik kom zo vaak een politieauto of busje tegen en nog nooit problemen gehad, als je dus wordt aangehouden bij een verkeerscontrole, tja, dat wordt een andere zaak maar die zijn hier zelden of nooit. :mrgreen: (zul je zien, ben ik morgen de lul.......o_O)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!