Graafies Polo
Graafies Polo

Graafies VW Polo / VW Up!

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
1.2TDI BlueMotion
Kleur
Flashred
Bouwjaar
2011
Oude foto(s) kan kloppen, ik had jarenlang mijn garage keurig bijgehouden maar uiteindelijk toch helemaal verwijderd. Achteraf toch jammer, ben sommige foto's kwijt geraakt. Toch maar weer een garage aangemaakt. :mrgreen:
Ik heb sinds een paar weken originele Xenon koplampen, Ik heb de afgelopen jaren veel geklooid met koplampen en/of xenonsetjes, veel geprobeerd zoals dectane, retrofit, pilot maar heb het nu eindelijk helemaal naar wens.
 
Tadaahhhhhh, gistermiddag kreeg ik een belletje van Stroevemotorsport in Hardenberg dat de velgen waren binnen gekomen en werden voorzien van nieuwe banden. Dus stond ik om 16:30 op de stoep. :mrgreen:
Ik had jaren getwijfeld of 18 inch niet te groot zou zijn voor een polo 6r maar wat ben ik blij dat ik de gok heb genomen om voor 18 inch te gaan.
Net als bij mensen, met 18 ben je volwassen...........:) :) :)

18 inch, 8,5J 3SDM0.01 velgen met 215/35/18 Continental banden:

Bekijk bijlage 5155

Bekijk bijlage 5155

3SDM velgen 008.jpg

3SDM velgen 009.jpg3SDM velgen 013.jpg

3SDM velgen 016.JPG

3SDM velgen 017.jpg

3SDM velgen 002.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Jokhoe
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!