Gilles ; vw polo r wrc
Gilles ; vw polo r wrc

Gilles ; vw polo r wrc

#POLO #6R #R #WRC #2013 #2.0 #316PK #460NM
Morgen heb ik een afspraak bij B&C design om mijn stickers te bespreken. en 6 december gaan ze de uitvoering doen! Ben benieuwd!

Een nieuwe update aan mijn WRC, RNS 315 vervangen door RNS 510!

u0b9k.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: crosspoloTSI
Je kunt ze ook plastidippen; matte zwart en dan glossifier. Dat heb ik ook gedaan. Kun je later makkelijk weer verwijderen :)

Ziet er goed uit Gilles! Wat een mooie wagen zo. Ben benieuwd naar je stickers.

Trouwens; 27 graden?!!! Heb je het koud ofzo? :lol: ik vind 21 graden al warm zat...

Kweet, plastidip vind ik niet zo goed, na een tijd pelt dat af...

Keer naar een Volkswagen dealer gaan en is vragen dat ze daar hebben, want ik heb gehoord dat ze bij VW dealer voor 15 euro verkopen.

Ja het was s'morgens, auto stond nog koud dusja ik had het ook koud Stick Out Tongue
 
Zou idd 2e set kopen en laten spuiten. Installeren is nie moeilijk. Kan ik ook wel is doen als ge wilt. Doet er mij aan denken, knal vergeten! Zijn uw schakelaars al geinstalleerd?


Idd! Nee ze zijn nog niet installeert [emoji22] ze we wel snel afspreken, dan kan ik die logos ook bestellen.

Dan is het gewoon beter om een 2de set te kopen in zwart?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Idd! Nee ze zijn nog niet installeert [emoji22] ze we wel snel afspreken, dan kan ik die logos ook bestellen.

Dan is het gewoon beter om een 2de set te kopen in zwart?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Zou idd 2e set kopen. Als ge het beu zeit of weer origineel wilt zetten is dat rap terug gedaan en kunde de zwarte weer verkopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!