Gilles ; vw polo r wrc
Gilles ; vw polo r wrc

Gilles ; vw polo r wrc

#POLO #6R #R #WRC #2013 #2.0 #316PK #460NM
Ik zal even solidair doen... Mijn voorruit.

S6BoM8M.jpg
 
Grappig dat iedereen denkt dat deze auto nooit meer 'normaal' kan zijn, als er een nieuwe achteras, velg+band omheen zitten rijdt deze auto gewoon weer zoals het was hoor ;) Tevens zal een uitlijn rapport je uitsluitsel kunnen geven of deze weer binnen de fabrieks normen staat. Wat betreft het plaatwerk, er zijn zat goede bedrijven die dit weer netjes kunnen herstellen.. ik heb echt wel ergere schade als dit gezien en dat wordt gewoon weer knap!

Blijft uiteraard zuur, maar binnenkort kun je weer gewoon genieten van je WRC :)
 
wat is hier allemaal aan de hand iedereen krijg in één keer een ongeval :shock:
normaal gezien als je het goed gespeeld krijgt, kun je meer geld terug krijgen dan dat de werkelijke schade is, bij ons geven ze altijd meer schade aan dan dat er echt is zodat je toch nog iets positiefs uit je schade kunt halen en weer opties kunt bijkopen Stick Out Tongue
 
Ook niet misselijk!
How come?

Oej, dat zit er ook niet zo goed uit! Hoe kom het ??

En natuurlijk ook veel beterschap :s!

Ik zat helaas niet bij de kapper zoals jij, ik zat in het voertuig.

Ik ben aangereden door een malloot die te hard reed en geen voorrang verleende.

Hij is m gevlucht.

Morgenochtend moet ik aangifte doen bij de politie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wow dat is toch wel erger hoor... Vluchtmisdrijf komaan! En wat is de staat van u auto, Per total?

Gelukkig ben ik er beter van af gekomen, dat hij stopte en alles mooi ingevuld.

Hij heeft zijn kenteken laten vallen tijdens de crash. Daarna is hij m gevlucht. Kennelijk wist hij niet dat zijn kenteken eraf lag.

Schadebedrijf zeiden in eerste instantie dat ie mogelijk total loss is, maar ze moeten de schade nog gaan berekenen. Ik hoor deze week meer erover.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!