Gilles ; vw polo r wrc
Gilles ; vw polo r wrc

Gilles ; vw polo r wrc

#POLO #6R #R #WRC #2013 #2.0 #316PK #460NM
Ik had anders gedacht om deze stickers plaatsen, ik vind ze wel uniek.

Maar weet iemand waar je deze kunt kopen? Want ik heb wel gevonden, maar ben niet zekers dat het wel 100% juist ga zijn. Volkswagen Polo R WRC Side & Bonnet Stripes

vw-polo-r-wrc-street-2012-1.jpg
 
Ik zou ze eraf halen. voor de grap eens een maandje een bluemotion voor- en achterbumper monteren. En dan bij iedere dik bak bij het verkeerslicht ze een "WTF GEBEURT HIER"-momentje geven..!!
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Heey mooie Wrc Polo is die gechip tuned?? en topsnelheid?

had vraagje die grijze dashboard rondom de navigatie , vindt dat zo apart bijna geen een polo heeft het ik vindt het wel style hebben.

zou je daar aub meer foto's van willen posten ;)

mvg joey
 
Hey, als ik mijn auto terug heb zal ik meer foto's tonen van men dashboard.

En ja we zullen afwachten dat die stickers nog verkrijgbaar zijn zo niet dan plak ik die andere op dat ik het laatste foto toonde..
 
Goeiemorgen,

Ben gisteren terug naar garage geweest, en ik mocht mijn auto gaan halen.

2yoadm0.jpg



Gelukkig dat ik hem terug heb, want volgende week gaan ze op verlof voor 3 weken, dus die stickers konden ze niet meer doen. Ik ga die stickers terug herdoen, omdat het zo uniek en speciaal was!

Auto is perfect gemaakt, je zie het echt niets! Van rij gedrag was super, het was precies nog sneller dan der voor!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!