Gilles ; vw polo r wrc
Gilles ; vw polo r wrc

Gilles ; vw polo r wrc

#POLO #6R #R #WRC #2013 #2.0 #316PK #460NM
Auto van nieuw 35k? Jaartje oud?
Die is nog niet zomaar afgeschreven hoor, don't worry :)

Blijft natuurlijk wel naar, labeltje 'schadeauto' zal wel blijven.
Nieuwe achteras/ophanging, achterlicht, bumper, flink wat plaatwerk en nieuwe velg zal wel niet meer zijn dan de dagwaarde (25k?)

Zul je zien... breng je 'm naar de garage voor reparatie... krijg je een UP! mee Stick Out Tongue

Sterkte iig, hou ons op de hoogte...
 
Zijn achter bumper is niet kapot klein beetje schrammetjes, enkel het zij gedeelte is zwaar ingedeukt en het wiel met de rem schijven is kapot. Dus ik denk dat het inderdaad her maakt moet worden.

En beetje overleggen met garage welke auto dat ik zou mogen rond rijden.. ik hoop voor de nieuwe polo of een golfje!
 
Garage zegt dat het herstel baar is. En ja natuurlijk moet ik afwachten op Experts die gaan uit maken dat het nog gemaakt moe worden of niet. Maar via garage zeg dat het zekers herhaal baar is, en dat je er niets van gaat merken.
 
Ik heb dingen gehoord, dat ik problemen ga hebben achter af, maar ik heb ook gehoord da het een 2 wiel aandrijving is van voor en dat het probleem loos zou kunnen rond rijden. Maar ik ben aan het twijfelen dat ik hem dan zou verkopen of niet.
 
Persoonlijk zou ik nooit 100% op mijn gemak zijn na zo'n reparatie. Ok het is een voorwiel aandrijving maar dan nog, onderhuids gaat er ook redelijk wat verplooid zijn en dat gaat nooit 100% zijn zoals het oorspronkelijk was.

Natuurlijk als ge em verkooot hebt ge er ook wel zoiso verlies op, het is een blijft een 'schade auto'.
 
Lees dit nu pas.. Idd vervelend man.
Gelukkig geen vluchtmisdrijf, zou de appel alleen zuurder maken.
Hopelijk komt alles goed en veel succes met de afhandeling.
Begrijp ook wel dat het nooit meer zal zijn als ervoor...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!