Gilles ; vw polo r wrc
Gilles ; vw polo r wrc

Gilles ; vw polo r wrc

#POLO #6R #R #WRC #2013 #2.0 #316PK #460NM
Ben nu zo aan het rond kijken om dit te laten doen. Een dubbele uitlaat. Keer zelf gephotoshopt. en ziet er wel vet uit!

k538gi.jpg
 
Staat wel knap op de fotoshop maar zou het persoonlijk ook niet doen.
Natuurlijk is het jou wagen en moet jij doen wat je mooi vindt ;)
Sluit me volledig aan bij iPolo..
Gewoon zo standaard mogelijk laten.
Zou hem alleen motorisch gezien opkietelen en evt verlagen.
Meer de performance toer op ;)
 
Knappe wagen en ik vind die look met de 4 pijpjes ook heel knap, maar zoals anderen voor mij ook al hebben gezegd, ik weet niet of ik dat met een WRC zou durven doen. Origineel staat het ook al heel dik.
Grtz
 
Nice ride, maar die 4 pijpjes is wat teveel wat mij betreft, meer iets voor een V8 / V10 zoals de vorige generatie Audi S4 en S6 bijvoorbeeld. Op een S3 en S1 hebben ze ook 4 pijpjes gezet met een viercilinder :/ wat misschien mooi is: gewoon 1 aan iedere kant, maar dan moet je wel een andere diffuser plaatsen. (Tenzij je twee enorme pijpen eronder zet..)
 
Bedankt voor jullie reactie's!

Ben zo wat aan het rond kijken. Maarja dat jullie zelf zeggen zo min mogelijk aan de vw polo wrc knoeien. zou ik het wel zo laten. Maar dan kijk ik zo naar de nieuwe S1 heeft ook zo vierpijpjes, en ziet er ook zo strak uit! en bij deze zou het ook nog mooi zijn! maarja, ik ga het gewoon afwachten ;)
 
Beetje laat, ik vind de pijpjes wel dik ! beetje audi achtig. Twee iets grotere pijpen 1 aan elke kant zoals de nieuwe gti of 2 in het midden zoals de R vind ik ook weer dik

Probeer dit te vermijden !
brabus-e55-k8-08.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!