Gilles ; vw polo r wrc
Gilles ; vw polo r wrc

Gilles ; vw polo r wrc

#POLO #6R #R #WRC #2013 #2.0 #316PK #460NM
Ik zou graag wat paar dingen veranderen, gelijk een voetsteun (zelfde als men ALU pedalen) mijn luchtroosters van linkse kan, rechtse kant en de lichtschakelaar de rand er van, moet in titaanzilver zijn. Dus eigenlijk wat in glanzende zwart is, moet in dat titaanzilver van men middenstrook waar het navigatiesysteem bevindt.

Hoe begin ik daar aan, zou dat moeten gespoten worden of kun je dat veranderen van plaatje? Want dit vind ik echt nergens :( (weinig ervaring in c
arrosserie)
 
Wrappen kost redelijk weinig. Al is het wel zo dat je vaak beter een groter oppervlak kan wrappen (in verhouding) omdat het zo één rol kost.

Wat meneer achter vraagt kan je beter zo kopen lijkt me. Wrappen kan mooi zijn maar of dit het goede resultaat geeft.. Vooral bij de "voetsteun". Ik heb die specifieke delen ook in het carbon gezien dus in t zilver wordt ook verkocht lijkt me. Echter is het nu carnaval er zwerf ik nu op me telefoon rond en is het zoeken niet zo makkelijk
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Mooie foto's Gilles! Gave auto hoor..

Maar die is wel getuned volgens mij. Zeker leuk!

Offtopic: Is je broer Philippe Geubels? :lol:Stick Out Tongue
ce46d3c2-0c64-11e2-81f2-eb0c2cb3c6e3_web.jpg.h380.jpg.568.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!