Gilles ; vw polo r wrc
Gilles ; vw polo r wrc

Gilles ; vw polo r wrc

#POLO #6R #R #WRC #2013 #2.0 #316PK #460NM
Motor is idd gebaseerd op die van de golf 6 r. Ik was eerlijk gezegd opzoek naar een edition 30 of 35 (wist eentje staan met mechanische sper maar die was ondertussen al weg), maar was eigelijk direct verkocht toen ik de nieuwe polo r zag staan. Vooral de looks en uiteraard de dikke motor. Ik ben aan het uitzoeken welke boite en koppeling er nu eigelijk onder zit. De intercooler is van de 1.4 tsi en is goed voor het standaard vermogen maar is maar nipt als je een stage 1 chip neemt (IAT nog niet te goei bekeken met vcds maar blijft volgens mij netjes onder de 30°C bij goed doortrekken). De eerste runs zullen idd rond de 300-310pk liggen, maar zakt daarna snel weg naar 280-270pk. Nuja dit op de testbank, op de weg krijgt ie wel wat meer koeling. Mijn eerste mod is al besteld; oil catch can en daarna de p&p intercooler van wagner voor 1.4tsi. De k04 doet wel een 370pk, maar dan begint de stock HPFP wel wat tegen te werken. APR HPFP is ook een mooie upgrade, gaat vooral in het middentoerengebied een boost geven of al is het maar gewoon om niet op de tenen te lopen. Zelfde met milltek voor egt waardes, maar zie nog steeds niets staan op hun site. Anders nog eens mailke sturen dat ze wat voort maken :). De clio rs hebben ze juist gedaan... daar ben ik vet mee Stick Out Tongue
 
Zal ik doen;) maar is te zien als je ook langs mijn kanten rijd he. Want ga niet zoveel naar Gent meestal gewoon langs de snelweg;)
Van mij is felrode Polo r line dus die valt ook snel op;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!