Gert Polo 9N3 GTI Cup Edition

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar al heel lang niks gehad met de polo. De laatste tijd speel ik camera-auto voor m'n maatje die fotograaf is en ik geniet er oprecht van, levert ontzettend mooie momenten en foto's op, zoals deze
IMG_2722.jpg

Geen problemen dus, afgezien van roest. Hier en daar wat behandelen en dan van de winter even kijken hoe we de gehavende plekjes het beste bij kunnen verven.

Ik loop alleen tegen 1 ding aan, mijn bestuurdersdeur hangt en heeft speling. Nu heb ik hier ergens gelezen dat afstellen niet kan en dat ik het scharnier moet vervangen. In de basis geen probleem, maar moet dan echt mn hele dashboard eruit? .

Ohja. Mn stoel wordt ook oud en zakt door. Voor de gein bij de dealer opgevraagd. Zitting alleen is 1200 euro, zonder bekleding. Dus dat wordt een vakman benaderen. Mocht iemand een 9n3 GTI stoel vinden in goede staat, hit me up ;)
Niet jinxen, straks heb je ineens allerlei gekke storingen! Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar al heel lang niks gehad met de polo. De laatste tijd speel ik camera-auto voor m'n maatje die fotograaf is en ik geniet er oprecht van, levert ontzettend mooie momenten en foto's op, zoals deze
IMG_2722.jpg

Geen problemen dus, afgezien van roest. Hier en daar wat behandelen en dan van de winter even kijken hoe we de gehavende plekjes het beste bij kunnen verven.

Ik loop alleen tegen 1 ding aan, mijn bestuurdersdeur hangt en heeft speling. Nu heb ik hier ergens gelezen dat afstellen niet kan en dat ik het scharnier moet vervangen. In de basis geen probleem, maar moet dan echt mn hele dashboard eruit? .

Ohja. Mn stoel wordt ook oud en zakt door. Voor de gein bij de dealer opgevraagd. Zitting alleen is 1200 euro, zonder bekleding. Dus dat wordt een vakman benaderen. Mocht iemand een 9n3 GTI stoel vinden in goede staat, hit me up ;)

Wellicht kun je ergens een mooi leren setje stoelen uithalen voor minder geld. Mijn lederen 9N3 GTI stoelen waren de beste stoelen die ik tot nu toe heb gehad!
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Wellicht kun je ergens een mooi leren setje stoelen uithalen voor minder geld. Mijn lederen 9N3 GTI stoelen waren de beste stoelen die ik tot nu toe heb gehad!
Hevig op zoek, maar nog niet kunnen vinden. Heeft ook geen haast.

Komende woensdag wordt mn voorbumper opnieuw gespoten, omdat de garage het kleppendeksel op de bumper laten vallen. Die week erop gaat de polo omlaag en worden (eindelijk) de velgen gerepareerd.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Potverdorie lang niet geweest hier, leuk om te zien dat het nog door gaat.
Gisteren vierde ik drie jaar bezit ervan (hieperdepiep, volgende meeting taart). 260k staat er ondertussen op het beestje en ze doet het nog steeds. Morgen vertrek ik naar de Ring, kan ik toch zeggen dat ik daar ook ben geweest. Ondertussen ook de velgen laten repareren en de auto is verlaagd, omdat de originele hoogte voor mij echt een heikel punt was voor mij. Veel te hoog voor een sportmodel. Echter liep het wiel aan in de wielkast, vooral een op een punt waar de wielkast verder naar binnen loopt om een accessoire te ondersteunen. Dit heb ik aangepast door de kast te verleggen, alleen linker wielkuip wel kapot *grmbl* dus daar een nieuwe van besteld. Maar goed, het gat is klein dus een weekendje weg overleeft het wel. Zodra ik weer terug ben uit Duitsland maar naar kijken. Volgens mij is er grote kans dat ie gaat roesten als het niet afsluit, maar aan de andere kant, hoe komt die troep er altijd achter als ie goed afsluit? Hier verlagingsfanaten die daar ervaring mee hebben?

Oh ja, het panoramadakje (mooi ding) besloot om water vast te houden. Hele auto een zwembad, dus interieur er helemaal uit, isolatie eruit en laten drogen. met de vrieskou gereden zonder isolatie en puur op beplating was best wel koud, maar je kan de auto wel beter horen. Elluk nadeel hep z'n voordeel zeggen we dan.

Vraag blijft bij me hangen hoe lang ik nog met de polo door kan. Aan de andere kant: Motor gekocht (gsxr 600 voor de liefhebbers), huis gekocht (vet volwassen) dus geld voor nieuw/ander speelgoed: Voorlopig niet. Plus de auto is me te dierbaar om nu weg te doen. Alleen ben als de dood voor roest en de motor, omdat ie al best veel heeft gezien. Maar goed, daar hebben we het hier al vaker over gehad. Mijn vader is met zijn wagenpark ook wel een redelijk handig persoon over te praten gezien bijna al zijn auto's komen uit het tijdperk dat ik nog voorgeboortelijke zwemles had.
Hopelijk schiet ik wat mooie plaatjes dit weekend, kan ik die ook weer eens delen.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Angst voor gebreken en autobezit schijnt hand in hand te gaan. Maar niet getreurd, je hebt iets wat vele van onze leeftijd niet hebben: een huis! Ik zie je kiekjes graag tegemoet.
Dat is zeker waar! Zoals beloofd: hierbij een kiekje. Voor iedereen die twijfelt om een keer met goede vrijdag naar de ring te gaan (carfreitag), doen. 100% waard, geweldige belevenis.

Gewoon houden en doneren als ie stuk is, lap ik hem wel op Big Grin
Bedankt voor je gulle aanbod Stick Out Tongue ik zal het laten weten als ik het niet meer zie zitten met m’n cupje

531416AD-450C-4C49-B38B-8FEF118476CB.jpeg9DD564C1-3606-461C-A5C1-E80B300A86E5.jpeg
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Hallo allen, ik laat eigenlijks niks van me horen de laatste tijd en dat heeft alles te maken met gebrek aan tijd voor de polo. De keuze is dan ook gemaakt om rustig te kijken voor een nieuwe auto en de polo de deur uit te doen zodra ik de juiste vervanger heb gevonden.
Ruim 3 jaar heb ik ontzettend veel plezier gehad van de polo, maar ik heb niet de tijd en de ruimte nu ik op mijzelf woon om de polo de liefde te geven die hij verdient. Ik heb veel dingen die ik nog wil doen, maar kom er gewoonweg niet aan toe. Het is jammer en de komende tijd zal ik nog even kunnen genieten, maar binnen nu en een jaar zal ik geen polorijder meer zijn. Ik hou jullie op de hoogte als de polo mijn bezit verlaat, maar alvast bedankt voor alle hulp en de gesprekken hier.

Gert
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Krijg je als je een motormuis wordt he?
Zal allicht niet meehelpen inderdaad, maar zoals Giltix ook aangeeft is de grootste stap het uit huis gaan. Bij mijn ouders had ik alle ruimte en al het gereedschap bij de hand en dat heb ik nu niet. Alles laten doen wil ik ook niet, dus dan maar een andere wagen. Voorlopig geniet ik nog even van de polo
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix en Pigeon
Afgelopen donderdag de vervanger van de polo gekocht. De nieuwe wagen is een een andere Duitser met meer cilinders en aandrijving aan de andere kant. Een BMW 330ci e46 uit 2002. Ook deze auto heeft wat werk nodig, te beginnen met nieuwe velgen, cruise control inbouwen, klein beetje roestwerk en dan doorwerken naar meer geluid. Het geluid van de 3 liter vind ik prachtig en vanuit mijn vader ook met de zescilinders opgegroeid. Hij is dan ook gelijk mijn bron van informatie.
De Polo staat nu te koop. Alvast bedankt voor alle hulp de afgelopen jaren, een paar mooie meetings en aardige mensen.
9E77254C-D87E-43E6-ADF6-B64E02C03E13.jpeg
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: JelleR en Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!