Foto database: Verlaging Polo 6R

Velgen zijn 8.5j aan de voorzijde en 9.5j achter, met 215/35 rubber rondom, loopt niet aan, ja als je door een diepe kuil rijdt dan tikken de voorbanden de binnenkant van je wielkast aan maar das niet noemenswaardig (vind ik ;) )
 
Velgen zijn 8.5j aan de voorzijde en 9.5j achter, met 215/35 rubber rondom, loopt niet aan, ja als je door een diepe kuil rijdt dan tikken de voorbanden de binnenkant van je wielkast aan maar das niet noemenswaardig (vind ik ;) )
Dus 8,5j voor en achter moet geen probleem zijn? De 3SDM 0.01 staan bovenaan op mijn lijstje en zijn 18x8,5j ET35, die passen dus zonder aanpassingen?
 
8,5 et35 vind ik nipt hoor. ik stond op 8.5 et 35, en bij vervoer liep het achteraan aan, en vooraan constant Stick Out Tongue was wel dik verlaagd..
mijn banden pastten net in de wielkassen

Pffff, je maakt het er niet echt makkelijker op. :mrgreen: Maar ja, wat versta jij onder dik verlaagd....
De mijne staat er zo bij,

hoogte xxxxxxxxxxxxxxxxx.jpg

17 inch velgen met AP schroefsetje. Achterkant staat op de laagste stand, voorkant ongeveer de gelijke hoogte aangehouden met de achterkant maar kan zeker nog een stuk lager.
 
Pffff, je maakt het er niet echt makkelijker op. :mrgreen: Maar ja, wat versta jij onder dik verlaagd....
De mijne staat er zo bij,

Bekijk bijlage 5021

17 inch velgen met AP schroefsetje. Achterkant staat op de laagste stand, voorkant ongeveer de gelijke hoogte aangehouden met de achterkant maar kan zeker nog een stuk lager.
dik verlaagd was nog geen pink tussen die wielen en de kassen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Chassis: Polo Bluemotion
Onderstel: OEM VW Sportsportonderstel
Wielen: 17x7.5J 205/40/17
Comfort: achterin prima te doen, zelfs mijn hypergevoelige vriendin klaagt niet.

Achter ligt het reservewiel/gereedschap er niet in en de tank is praktisch leeg (nog 40km bereik). Maar vind de kont nog steeds wel hoog!

8kINAVC.jpg
 
Velgen zijn 8.5j aan de voorzijde en 9.5j achter, met 215/35 rubber rondom, loopt niet aan, ja als je door een diepe kuil rijdt dan tikken de voorbanden de binnenkant van je wielkast aan maar das niet noemenswaardig (vind ik ;) )

Welke ET waarde heb je dan? Zowel voor als achter dus 215/35? En is je schroefset volledig omlaag?

heel erg vet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!