Explorator :: 2011 Volkswagen Polo Comfortline

niet voor repclica's gaan krijg je spijt van, als het echt te duur is gewoon wachten tot een deftige setje te koop komt te staan.
voor de rest accenten aanbrengen mag altijd zolang het maar niet TE wordt, je remklauwen kan je altijd terug een andere kleur geven same met de grill dus dat is niet z'n ramp ;) .
 
Wat je ook kiest zal wel voor originele gaan.
Verder blijft het altijd lastig he.

Kijk is bij garAge op forum en misschien doe je wel goede ideeën op.
Anders mijn velgen! Altijd mooi. Lol
 
Wat je ook kiest zal wel voor originele gaan.
Verder blijft het altijd lastig he.

Kijk is bij garAge op forum en misschien doe je wel goede ideeën op.
Anders mijn velgen! Altijd mooi. Lol

Ja, het is allemaal moeilijk om te kiezen en ik wil het gewoon tegoei doen omdat het om veel geld gaat... Big Grin

Ja, je wagen is ook knap geworden zeker met de velgen ;)

Net gepraat met een kameraad en zegt air ride er onder te steken.. is ook wel een optie, maar ik weet het allemaal niet zo...
 
hey explorator heb jij de egr ook weglaten schrijven en merk je veel verschil kwa geluid zonder dpf want ik laat hem ook verwijderen.
groetjes peterpolo

Dag Peter

Ik heb mijn dpf laten openslijpen, leeg halen en daarna terug toelassen. Egr is idd 'weggeschreven' als je het zo kan noemen..
Als ik u 1 tip mag geven, doe het niet zo als ik het heb gedaan.
Koop u een aparte downpipe of laat u 1tje op maat maken en laat deze er dan tussenzetten. Dan hebt ge u oude nog voor keuring of bij verkoop vd wagen enz. Dan is u dpf weg en kan je het terug standaard zetten zonder veel problemen.

Geluid is niet echt veranderd. Je hoort als ie stationair draait wel een ander geluidje in de uitlaat. Maar het is niet dat het opmerkelijk is. Enkel als je het weet en er op let Big Grin

Groeten Daniël
 
Ik moet nu binnen voor onderhoud. 2 jaar beurt. Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten?
Hij is gechipt en dpf is verwijderd dus als ze een software update doen ga ik in de problemen komen..
Dan zou em in noodloop gaan enz?
Hoe los ik dit beste op? Stick Out Tongue
 
Daar dacht ik ook al aan. Maar het is gewoon eerste onderhoud ( 30 000 km beurt of 2j beur eigenlijk). Als er nu dingen kapot zijn ofz worden die nog onder garantie vervangen. Maar aangezien onderstel enz is aangepast en motor geherprogrammeerd kunne ze daar wel eens moeilijk over gaan doen...
Welke verbetering heeft die nieuwe software dan bv (als die er al is)?
Want mijn mapping is op deze software afgestemd. Als ik nieuwe erop laat zetten dan moet ik auto op een trailer naar DVX brengen voor nieuwe mapping of hoe? En dat kost opnieuw dan?
 
exporator, garantie vervalt sowieso als er maar iets aan veranderd is motorisch, zelfde voor verlagen garantie vervalt als ze het zien, of ze moeten egt vriendelijk zijn en er niet zo moeilijk over doen en dan geven ze je garantie als het maar om iets heel onafhankelijks gaat. best gewoon als je weet als er iets is effe orignele poten eronder en dan ben je zeker dat ze niet moeilijk gaan doen. wat ibifaho zegt klopt inderdaad, normaal gezien doen ze dat gratis als er een software update is geweest. en normaal gezien mag het geen probleem geven bij een software update? altans heb ik toch nog nooit ergens gehoord.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!