Explorator :: 2011 Volkswagen Polo Comfortline

Nuja je zegt dat je graag gas geeft, maar dan wil je ook met een lage auto rijden, niet echt goede combinatie Stick Out Tongue Ik moet sommige straten uitrijden op 20km/h gewoon omdat de straat in zo'n slechte staat is + drempels moet ik zowieso schuin over dus dan moet je wel bijna stil staan om dat te kunnen doen Stick Out Tongue
 
als je wil kan je even langskomen in't weekend als je het nog niet gedaan hebt, is peace of cake, btw wel zelf krik meenemen als je zou komen mijne is naar de vaantjes en autokrik is niet te vertrouwen ;).
als je er egt geen hebt kan ik wel snel effe eentje regelen bij ene maat. je laat maar iets weten, ik stuur m'n nummer nog effe via pm stuur me dan een bericht heb niet veel tijd voor op internet te kijken de laatste tijd.
 
Nuja je zegt dat je graag gas geeft, maar dan wil je ook met een lage auto rijden, niet echt goede combinatie Stick Out Tongue Ik moet sommige straten uitrijden op 20km/h gewoon omdat de straat in zo'n slechte staat is + drempels moet ik zowieso schuin over dus dan moet je wel bijna stil staan om dat te kunnen doen Stick Out Tongue

Tja heb hem niet voor niets stage 2 laten chippen hè. Af toe gebruik maken kan nooit kwaad. Big Grin
Zo erg is het bij mij nog niet, kan overal redelijk doorrijden!
Drempel schuin pakken nog nooit moeten doen Stick Out Tongue
 
als je wil kan je even langskomen in't weekend als je het nog niet gedaan hebt, is peace of cake, btw wel zelf krik meenemen als je zou komen mijne is naar de vaantjes en autokrik is niet te vertrouwen ;).
als je er egt geen hebt kan ik wel snel effe eentje regelen bij ene maat. je laat maar iets weten, ik stuur m'n nummer nog effe via pm stuur me dan een bericht heb niet veel tijd voor op internet te kijken de laatste tijd.

Het is gelukt! Stick Out Tongue toch bedankt voor het voorstel ;)
Gereedschap enz heb ik idd allemaal :) krik voor 2,5t , 4 as steunen , complete werk koffer,...
Als gij hem nodig hebt laat je maar iets weten mag je altijd lenen Big Grin
Kunnen ook zo eens afspreken gewoon voor de babbelen en updates enz Stick Out Tongue ?
 
Aan zijn foto op fb te zien is het gelukt. Daniel poid! Big Grin

Ya man! Vanachter is dus stelschroef er tussen uit. Potje durfde ik nog niet. Mocht wel nog tikkie lager dus gaan toch kortere veren worden denk ik Stick Out Tongue
Vanvoor ook nog 1 cm lager gedraaid en schroef uit de wielkuip gehaald en beetje wat naar binnen proberen te plooien.
Schuurt nu iets minder als ervoor maar moet opletten met afdraaien Stick Out Tongue
Krijg geen spelt tussen band en kas dan Big Grin

Morgen nog koffer cleaned en dan platen schieten ;)
 
toch opletten met het raken van de bumper, ik had het geluk dat dat stukje op de perfecte plaats is afgebroken net achter de schroef zodat ie toch nog vastzit en niet meer raakt, als je pech hebt breekt hij net voor de schroef af en dan zit je met de gebakken peren dan ga je op den duur speling (loszitten) in/van je bumper. wil zeker nog es afspreken, als de auto eens in zomermodus komt natuurlijk :) en mss dat we ook wel es een meetingske es kunnen meepikken bijvoorbeeld lower level tongeren das 21 april of ergens geloof ik
btw kortere veren gaan een super groot verschil maken. zo laag dat hij nu ligt zo hoog krijg je hem niet met de korte veren, als je weet wat ik bedoel Big Grin
comfort is wel -5 haha
 
toch opletten met het raken van de bumper, ik had het geluk dat dat stukje op de perfecte plaats is afgebroken net achter de schroef zodat ie toch nog vastzit en niet meer raakt, als je pech hebt breekt hij net voor de schroef af en dan zit je met de gebakken peren dan ga je op den duur speling (loszitten) in/van je bumper. wil zeker nog es afspreken, als de auto eens in zomermodus komt natuurlijk :) en mss dat we ook wel es een meetingske es kunnen meepikken bijvoorbeeld lower level tongeren das 21 april of ergens geloof ik
btw kortere veren gaan een super groot verschil maken. zo laag dat hij nu ligt zo hoog krijg je hem niet met de korte veren, als je weet wat ik bedoel Big Grin
comfort is wel -5 haha

Wat ge zegt van die schroef van de bumper heb ik niet echt zo schrik. Ale, heb ik niks van gezien...
Heb eerder bang dat ik mijn kas kapot rij of een bluts erin met afdraaien. Heb de schroef die het spatbord enz vasthoud er uit gehaald en beetje naar binnen geplooid.

Waar kan ik de juiste kortere veren bestellen? Bij Kean en sturen die op of?
Als ik ze dan plaats gewoon stelschroef er terug tussen doen omdat veren laag genoeg gaan?

Moet mijn kassen laten rollen vanvoor of gewoon smallere banden leggen. Als banden veranderd moeten worden kan ik beter ander setje kopen :)
Zullen het eens bekijken Big Grin
 
Zo even updaten:

Heb dus achter de stelschroef er van tussen gelaten en vanvoor ook nog 1 cmtje gezakt.

Vanachter mag ie nog wel wat lager en vanvoor ook. Alleen lukt dat niet om dat de banden wat te breed zijn ( 215, 205 was beter geweest..). Ga het nu eens bekijken voor kassen te rollen vanvoor of smallere banden op te leggen. Als het toch het laatste wordt zou ik nog overwegen om een ander setje te kopen voor de afwisseling ;) vanachter moeten dus kortere veren komen ga eens wat rondkijken wat mogelijk is Big Grin

Plaatje:


Hier dus na het weghalen van de potjes. Natuurlijk samen met mijn trouwe viervoeter Venna Barzeele. Ze is bijna 4j jong en is een chocolade bruine labrador. Geweldige beesten :)

Enigste plaat die ik tot nu toe heb geschoten van de wagen:


Wel even opletten. Hij stond lichtjes op een heuveltje en zat wat in de koffer. In het echt ligt ie dus een tikkie hoger maar niet veel.
Als de gelegenheid zich nog eens voordoet zal ik een totaal plaatje schieten.

Voor de rest valt het comfort reuze mee. Merk nauwelijks verschil.
Heb meer last van de voorste kasten. Met afdraaien en dergelijk lopen ze aan en heb schrik op de boel te slopen.

Zo dat was het weer, benieuwd naar jullie reactie en/of tips ;)
 
binnenschermen raakt hij niet, hij raakt de buitenste kassen waar ik eerst ook last van had, en ja dat is SUPER irritant haha

Ik raak de plastieken kuipen (schermen) maar ook het randje van de kast zelf. Er is al redelijk wat verf enzo vanaf Stick Out Tongue Heb schrik dat ik met afdraaien en inveren een bluts of knik in mijn kas ga rijden ofz :-( het is idd irritant...
 
Bij mij zit ik tegen mijn voorbumper. Aleja tis te zeggen bij rechtdoor rijden en in een put oid door het inveren schuur ik hard tegen de plastiek aan de voorbumper. Natuurlijk wel makkelijk op te lossen door bumpstops maar wil graag nog iets van comfort. Mijn vorige polo was een baksteen, dat hoeft voor mij ook niet meer
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!