Even voorstellen: Project Steg

hallo allemaal ik ben Jeffrey,

Ik kijk nu al een tijdje rond hier op het forum en dacht laat ik me ook maar een keertje registreren,
aangezien ik nu al weer een maand of 5 bezig ben met m'n polo project.

Het polovirus begon bij mij al in 2004 met een rode 6n1 1.4 3deurs en jullie kennen het wel verlagen,wielen,uitlaat en ga zo maar door... deze heb ik zo'n 8 jaar in m'n bezit gehad voordat hij weg ging omdat ik in de tussentijd ook een zwarte 6n2 GTI had gekocht.
SNC00082.jpg


En toen... had ik opeens een Mevr.Steg een ministeg en 2 honden en ja dan wordt het tijd voor iets groters...
Nu 2.5 jaar later hebben we niet zozeer meer een grote auto nodig en was ons oog gevallen op een nette orginele dragon green 1.6 5deurs 6n1
back%20+%20audi.jpg


en meteen maar de werkplaats in om eens goed na te kijken en te zien wat we er allemaal mee kunnen doen buiten het verlagen en er een brock breedset onder te schroeven...

Dat liep natuurlijk uit de hand want er was her en der roest te zien op de bekende punten dus dat moest eerst weg,en dan kom je steeds meer en meer roest tegen en kregen we meer en meer ideeen hij moest breder (vanwege de wielen) en cleaner (omdat het kan!) met een touch of Steg!
DSC06855.JPG


GEDC0646.JPG


GEDC0024.JPG


GEDC0102.JPG


ik heb net misschien iets van 150 foto's weggelaten maar om nu elk stukje roest te laten zin werd me ook iets te veel...

en ja de achterklep cleanen dat kennen we nu wel dus dat moest ook iets aparts worden!

GEDC0077.JPG


GEDC0041.JPG


en dat vind ik ook wel aardig gelukt!

en als we dan ook al zo ver gaan op de body dan moet de rest ook vers zijn dus alle rubbers, slangen en al het andere moet er ook aan geloven.
Alle roest moet worden gestraald en behandeld en anders worden vervangen!

GEDC0194.JPG


GEDC0192.JPG


en dat gaat ook lekker!

Na het bestuderen van m'n apk regelement kwam ik er achter dat ik ook geen zijknipperlichten hoef te hebben moesten deze ook maar weg samen met de naden op de achterkant en het gat van de antenne Big Grin

GEDC0218.JPG


en dit is zo als het project er nu bij staat Big Grin

GEDC0219.JPG


Als ik weer verder ben met de polo komen er meer foto's!
Dit wou ik alvast even delen

Grtz Steg
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
  • Leuk
Waarderingen: Rutger en thomassafca
zo weer even wat updates van het project!

verse rubbers in de achteras Big Grin

IMG_0400.JPG


veerpootbrug gepast en de bouten vastgelast

GEDC0229.JPG


GEDC0231.JPG


GEDC0230.JPG


Kleppendeksel gepolijst! Big Grin

GEDC0234.JPG


GEDC0232.JPG


En nog een "thuis op de bank" projectje, ook wel aardig gelukt al zeg ik het zelf :mrgreen:

IMG_0401.JPG
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
dank je en de letters zijn er op/in gelast
GEDC0034.JPG
GEDC0035.JPG
GEDC0026.JPG


Hopelijk is het zo wat duidelijker, alleen jammer dat ik geen foto's heb van de achterkant waar je kan zien hoe ze zitten gelast...
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
bedankt voor de leuke reacties! maar als jullie nog creative ideeen hebben please tell me! haha
en als er nog vragen zijn, vraag maar raak ik heb van bijna alles foto's
grtz jeffrey
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
@graafie tuurlijk gaat de wisser er van af twijfel alleen nog over de sproeier ivm bumperkleversStick Out Tongue
en ik hoop voor juni te rijden maar er is nog een boel werk ook met het interieur dus wanneer die echt af is weet ik ook nog niet!
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
zo weer even lekker aan het klooien geweest

GEDC0002.JPG


race trommels :lol: alles lekker nieuw
IMG_0406.JPG


achteras en toebehoren weer opgebouwd

IMG_0407.JPG


schroefsetje iets beter beschermen

IMG_0410.JPG


IMG_0411.JPG


IMG_0415.JPG


en weer even een "op de bank" projectje Big Grin

IMG_0419.JPG


zo en dat was het weer voor vandaag...
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
Het was zeker een lekker weekje en schijven... Tja... Ik vind het niet echt nodig dit remt prima ga er niet het circuit mee op ofzo en dan zijn ze achter bijna net zo groot als voor dus dan moet ik die ook doen + het meeste zijn nu de uren die ik er in steek en dat soort mods zijn euro's, moet ook nog een beetje aan het gezin denken he;)
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!