Even voorstellen: Project Steg

Steg

Lid
47
8
35
Jup je komt steeds meer tegen dus moet je ook steeds verder gaan anders krijg je er later toch spijt van...

• Like
Waarderingen: TCL

Steg

Lid
47
8
35
Die komt inderdaad in de bumper en de enige hulp die ik heb komt van m'n vader het is echt zo'n vader en zoon project!
En de gti heb ik niet meer die is naar m'n neef gegaan en ik reed er ook bijna nooit in hoor die was te netjes en m'n 2 pitjes ruineerde dat lichtgrijze interieur zo snel! Dus ik reed 90% van de tijd in dat rode kreng!

• Like
Waarderingen: starsky

Steg

Lid
47
8
35
zo vandaag weer even lekker aan de gang geweest met vaders Big Grin
even het motortje alvast klaar maken Big Grin

alles weer even lekker schoon en glimmend maken!

en ook weer in elkaar! met een verse riem ,waterpomp,thermostaathuis,koppeling en pakkingen!

zo en maandag weer verder met de rest voorbereiden...

Steg

Lid
47
8
35
@starsky alles moet ook weer nieuw worden!

zo en de voorbende staat ook al weer klaar voor montage met nieuwe lagers, rubbers, kogels en slangen oh ja e de remmen even gereviceerd (ja schijven enzo komen ook nog nieuw)

en vandaag nog even de lak besteld!

• Like
Waarderingen: Maik

Steg

Lid
47
8
35
zo vandaag even een voorproefje van de kleur Big Grin
alleen op de foto's oogt het wel wat licht!

en de stuurbekrachtiging is ook weer netjes!

en dan hopelijk zaterdag het blok en het subframe er weer in zodat hij in ieder geval weer kan rollen ;)

Steg

Lid
47
8
35
Graafie: we blijven bezig anders komt hij nooit op tijd af voor het show seizoen!

Klaas18: altijd leuk om te horen!

Steg

Lid
47
8
35
zo de deuren lekker strak en zo goed als spuitklaar!

en nog even passen

• Like
Waarderingen: starsky

Steg

Lid
47
8
35
zo het motorkappie in de grondverf Big Grin

binnenkant!

buitenkant!

En het achterkleppie ook in de grond Big Grin

het schiet gelukkig al aardig op, dan kan ik me bijna met het interieur bezig gaan houden Big Grin

Steg

Lid
47
8
35
Dank je ik kan nu al niet wachten tot hij straks in de kleur is en glimmend!

Steg

Lid
47
8
35
Babyblauw net zoals in mn motorruimte alleen valt het wel wat licht uit op de fotos maar dan moet je even een stukje terug scrollen daar staan de fotosBig Grin