Even voorstellen: Project Steg

Die komt inderdaad in de bumper en de enige hulp die ik heb komt van m'n vader het is echt zo'n vader en zoon project!
En de gti heb ik niet meer die is naar m'n neef gegaan en ik reed er ook bijna nooit in hoor die was te netjes en m'n 2 pitjes ruineerde dat lichtgrijze interieur zo snel! Dus ik reed 90% van de tijd in dat rode kreng!
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
  • Leuk
Waarderingen: starsky
zo vandaag weer even lekker aan de gang geweest met vaders Big Grin
even het motortje alvast klaar maken Big Grin

GEDC0017.JPG


GEDC0019.JPG


alles weer even lekker schoon en glimmend maken!

GEDC0021.JPG


GEDC0022.JPG


en ook weer in elkaar! met een verse riem ,waterpomp,thermostaathuis,koppeling en pakkingen!

GEDC0032.JPG


GEDC0034.JPG


zo en maandag weer verder met de rest voorbereiden...
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
@starsky alles moet ook weer nieuw worden!

zo en de voorbende staat ook al weer klaar voor montage met nieuwe lagers, rubbers, kogels en slangen oh ja e de remmen even gereviceerd (ja schijven enzo komen ook nog nieuw)

GEDC0041.JPG


GEDC0042.JPG


en vandaag nog even de lak besteld!
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
zo vandaag even een voorproefje van de kleur Big Grin
alleen op de foto's oogt het wel wat licht!

GEDC0053.JPG


GEDC0057.JPG


en de stuurbekrachtiging is ook weer netjes!

GEDC0046.JPG


en dan hopelijk zaterdag het blok en het subframe er weer in zodat hij in ieder geval weer kan rollen ;)
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
zo het motorkappie in de grondverf Big Grin

binnenkant!
GEDC0046.JPG


buitenkant!
GEDC0049.JPG


En het achterkleppie ook in de grond Big Grin

GEDC0045.JPG


GEDC0047.JPG


het schiet gelukkig al aardig op, dan kan ik me bijna met het interieur bezig gaan houden Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6n1  1.6 8v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!