Voorstellen Pjedro

Erg strakke polo! Ik ga ook altijd naar stroeve motorsport voor schroefsets etc.

Je komt uit Hardenberg als ik het goed las? Dan zou ik naar Assink Carcleaning gaan in vriezenveen. Zelf ook net een afspraak gemaakt om ze te laten blinderen.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI  1.8 Turbo 
Voorheen reed ik steeds met de RNS 310 navigatie in mijn auto maar ik vond dit scherm te klein en wilde graag wat extra functies. Dus vandaag de nieuwe navigatie gemonteerd. Zie onderstaande foto's. Mocht er nog iemand belang hebben bij een originele RNS 310, let me know.

SVAFN2.jpg

Yig0cD.jpg


Iemand belang bij de RNS 310?
Bh5HqF.jpg

PVivjX.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
Voorheen reed ik steeds met de RNS 310 navigatie in mijn auto maar ik vond dit scherm te klein en wilde graag wat extra functies. Dus vandaag de nieuwe navigatie gemonteerd. Zie onderstaande foto's. Mocht er nog iemand belang hebben bij een originele RNS 310, let me know.

SVAFN2.jpg

Yig0cD.jpg


Iemand belang bij de RNS 310?
Bh5HqF.jpg

PVivjX.jpg
Dat nieuwe scherm, heb je die via ali uit china?
Zo niet ben ik wel benieuwd wat je er dan voor betaald hebt?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Een stuk service is mij veel waard, dan betaal ik liever wat meer. En je kunt gewoon terug naar een fysieke winkel voor garantie of anders wat. Voor een stukje service betaal je nu eenmaal ;) Overigens heb ik de navigatie zelf ingebouwd, kind kan de was doen!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: mausie
Een stuk service is mij veel waard, dan betaal ik liever wat meer. En je kunt gewoon terug naar een fysieke winkel voor garantie of anders wat. Voor een stukje service betaal je nu eenmaal ;) Overigens heb ik de navigatie zelf ingebouwd, kind kan de was doen!
Klopt helemaal, ik vind service ook geld waard.
Echter vond ik 130 euro wel het risico waard en gebruik hem nu al 2 jaar zonder problemen.
En gaat hij kapot koop ik weer een nieuwe voor 130.
Inbouwen stelt inderdaad geen reet voor.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Welkom Pieter!

Mooie bak en mooie verlaging zo.
Ik denk ook nog aan verlagen, maar ben er nog niet uit of er verlagingsveren of schroefset onder moet komen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180pk 
@TottiGTI, thanks man! Ik heb er een AP schroefset onder zitten, achter staat ie volledig omlaag en voor kan ie nog een stukje. Comfort is absoluut prima en het is totaal geen stuiterbak :) Voordeel van een schroefset vind ik dat je er nog wat aan kan verstellen als je dat wilt.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!