Emiel's polo 9n3

Ik heb eventueel intresse in de w8 verlichting, Emiel.. Ben er nog niet helemaal uit omdat ik aan color therapy wil doen voor het interieur ;) Dus eerst ff uitzoeken hoe en wat de w8 kleur geeft.. Proficiat met de dreamcar, vet bakkie!!

Grtz
 
Hierbij een paar fotos van de telefoon. Leer wordt nog opnieuw geverfd voor aflevering. Dit is wat verkleurd.

2aaae08f.jpg


4ab6fba5.jpg


8dfec6a7.jpg
 
2000 idd. Maar dat zegt me niet zoveel. Gaat me om kilometers aantoonbaar onderhoud origineel nl etc. Want een slecht onderhouden tt loop je helemaal op leeg. En deze is volledig smetteloos en alle bonnetjes van 09.2000 tm nu erbij
 
Wat had je graag van de w8 gehad? Ik wil m eventueel wel..
btw, heb al gezien dat de 2 leds te veranderen zijn naar groen, zijn deze leds ook in meerdere kleuren beschikbaar?
Vet TT'je ;)

Grtz

Dat zal best kunnen, ik weet alleen niet hoe, maar als je wat kunt solderen enzo zullen er best groene inpassen. verlichting mag weg voor € 35,-
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!