Emiel's polo 9n3

Zal me hier ook even aanmelden, ga volgende week voor een 9n faclift uit 2006 kijken en naar alle waarschijnlijkheid kopen.

Ga mijn huidige audi a4 inruilen en ben eens benieuwd hoe de polo rijdt, heb eerder al een 6n2 SDI gehad maar dat beviel me toch niet, hopelijk bevalt deze beter.

Iemand nog tips (buiten de normale) dingen om op te letten.

Betreft een 1.2 met 64pk. Voor mij genoeg, rij elke dag maar max een paar kilometer en natuurlijk is een 1.4 sneller maar dat boeit me echt helemaal niet, daar rij ik motor voor ;)

auto heeft 111000km gelopen en zit op cruise control na op wat ik wil hebben, op een paar mooie velgen en mss wat verlaging na..

Maar goed, tips/tricks?
 
Re: Emiel stelt zich voor

cruisecontroll is misschien zelf in te bouwen achteraf!

waar je verder op moet letten of die polo goed onderhouden is geweest, en let gewoon op of hij schade heeft gehad, maar een lekker ritje en kijk of de auto niet trekt e.d.

er zijn uiteraard wat kleine bekende problemen met de polo's, zoek daarvoor even door het forum, is genoeg over te vinden!
 
Re: Emiel stelt zich voor

Heb de standaard tips al doorgenomen. Schade sowieso,goed onderzoeken. Is import maar volledige onderhoudshistorie zit erbij incl de papieren van de duitse eigenaar.

Eerst maar eens kijken wathet is en of we er met inruil enzo uitkomen
 
Re: Emiel stelt zich voor

De deal is rond, volgende week wordt de polo opgehaald, moeten nog wat kleine dingetjes gedaan worden (beurt apk etc) en dan halverwege volgende week kan ik hem ophalen.

Gelijk een vraagje, heb een set 17inch gti wielen gezien met 205/40/17 banden, welke et waardes passen het beste, dan haal ik de set vast op aangezien hij hier in de buurt ligt en niet al te duur is.

Verder heb ik voorlopig de volgende plannen.
Kamei alu singlegrill (of hoe noem je zoiets)
gti grill en ook de onderste 3 (is dit univeseel gti en niet gti?)
misschien een spoilertje achterop

Armsteun erin, wat is een goede?

En daar wou ik het bij laten voorlopig.. Ben ook aan het proberen wat foto's hierop te krijgen maar ze blijven te groot...
 
Re: Emiel stelt zich voor

Waarom wil je cruise control als je toch maar een paar km naar je werk rijd ;)?

Achteraf inbouwen is kut, aanbod is groot zat.. lekker verder zoeken dan.

Deze ziet er trouwens best netjes uit op de foto's!
 
Re: Emiel stelt zich voor

Deze is ook erg netjes, daarom is deze het geworden, staat in de buurt, kreeg een goede prijs voor mijn huidige auto, ga geen 200km rijden voor een auto, ook niet handig met garantie, en cc gebruik ik zelfs in de 5km naar het werk, daarvan is 3km 80weg met flitsers, achteraf inbouw zal niet anders zijn als bij andere VAG auto's, dus niet kut, maar juist voorbereid en makkelijk, hendel wisselen, kabels aansluiten en inleren, is een morgen werk als je weet hoe en wat..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!