Emiel's polo 9n3

Re: Emiel stelt zich voor

Gisteren een nieuwe midenconsole gekregen, omdat de oude beschadigd was, en ik had het er bij de koop uitgehouden. Die was nu binnen, tevens lekte de polo olie bij de oliefilter. Bleek dat ze bij de beurt de rubberen ring niet vervangen hadden. Deze dus alsnog vervangen en nu is het weer perfect. Jammer dat ze zoiets knulligs vergeten en ik nu allemaal vlekken op de oprit heb maar toch netjs opgelost en ook in de avonduren zodat ik geen vrij hoef te pakken.
 
Re: Emiel stelt zich voor

Maandag samen met Bas de (of eigenlijk gewoon Bas) de W8 verlichting uit een passat ingebouwd, werkt perfect en ziet er veel beter uit, eerst 1 lampje, un 4 met leeslampjes en de rode ledjes. Ben er erg blij mee:


let niet op het VW logo, dat is reflectie van mijn radio.

Bas, nogmaals heel erg bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Emiel stelt zich voor

Zal hier maar weer eens een update plaatsen. Door het klussen thuis veel te weinig tijd voor de auto, zie aan de datum hierboven dat ik over 3 dagen mijn auto al 2 maanden niet meer gewassen heb :oops: :oops:

Dat is me nog nooit overkomen....

Maar goed, gisteren bij Bas dashboardklepje opgehaald, staat toch veel beter als het losse bakje, en rammelt ook nog eens veel minder met de zonnebril erin:




volgende project, een oude, het leren stuur, heb een oud leren stuur gekocht en geprobeerd deze op te knappen, echter wat het leer te versleten en toegetakeld. Ik ga dus proberen het stuur met leer te omtrekken, binnenkort verder hiermee en afwerken, een wat dikker leren stuur is nooit verkeerd natuurlijk, kunstof voelt zo goedkoop aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, nadat ik helemaal idioot werd van gepiep in mijn auto toch de auto vrijdag maar naar Bas gebracht, en na 2 nieuwe draagarmrubbers rijd de auto weer prima, maar vooral stil!! Heerlijk.

Bedankt weer Bas!!



 
Laatst bewerkt door een moderator:
de rubbers waren 18 euro, en dan wat uurtjes werk, maar dat valt alles mee als Bas het doet Stick Out Tongue Stick Out Tongue

Bij de dealer ben je wat meer kwijt. Ik ben ook weer wat meer kwijt, multiriem was slecht dus die nog vervangen, en nu weer aan de bestuurderskant homokineethoes kapot gereden, hoe mag joost weten maar kapot is het helaas...

Dus die heb ik ook klaar liggen om te monteren, velgen gaan volgende week naar de spuiter en dan wil ik gelijk de grill mee laten spuiten in het zilver, dit is het idee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
A sudden change of plans

Zo, gisteren vrij onverwacht tegen mijn droomauto aangelopen. Ben al een jaar of langer opzoek naar een audi TT, en gisteren liep ik er tegenaan. Niet te lang getwijfeld en dus gekocht.

Helaas betekend dit wel het einde van mijn polo project, ik wil hem graag houden als "normale" auto want een VW kever uit 1970 en een TT zijn bij elkaar natuurlijk niet te meest praktische autos...

Echter wil mijn vriendin een 5 deurs auto en liefst met wat ruimte. De polo komt dus helaas weer te koop, hij staat al op marktplaats, mocht iemand interesse hebben maak ik een leuk prijsje voor forumleden, al is iedereen hier natuurlijk als voorzien van een polo.

IK heb nog een aantal onderdelen over, als iemand interesse heeft hoor ik het wel.

Dubbel din pioneer radio
17inch crosspolo velgen met goede dunlop banden
dashboard bakje, zie 2 paginas terug
versnellingspook met verlichting
binnenverlichting met W8 lampjes erin (rode leds)

Laat maar weten als je ergens interesse in hebt
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!